44 de milioane de bife de verificare Instagram vândute într-o zi
44 de milioane de bife de verificare au fost vândute de Instagram doar într-o zi, prețul acestora fiind de 15 dolari pe lună.
Platforma Instagram, deținută de compania Meta, a obținut un profit de 660 de milioane de dolari în doar 24 de ore, după ce a pus la vânzare bifa albastră de verificare. Aceasta poate fi obținută de orice utilizator al platformei, în schimbul achitării unei taxe lunare de 15 dolari.
Decizia de a oferi bife contra cost a stârnit un val de controverse pe internet, atât față de conducere, cât și față de cei care au fost dispuși să plătească un simbol fără valoare fizică.
Mark Zuckerberg, directorul companiei Meta, a împrumutat ideea de la Elon Musk, după ce directorul Tesla a achiziționat platforma Twitter în toamna trecută. Musk a scos la vânzare un abonament lunar în valoare de opt dolari, care le permite utilizatorilor să dețină o insignă de verificare.
Utilizatorii care au fost deja verificași pe platformele Instagram și Facebook, nu mai au nevoie să plătească abonamentul pentru bifa albastră.