Lux și protecție: Casa de modă Vuitton propune o alternativă la mască
Casa de modă franceză Louis Vuitton propune de la sfârşitul lunii octombrie o alternativă la mască: o vizieră transparentă cu monogramă la preţul de aproape 900 euro.
Viziera este din plastic, montată pe o curea elastică, inclusiv cu mongramă, împodobită cu detalii aurii şi al cărei ecran fotocromatic se întunecă în funcţie de luminozitate. Casa franceză a imaginat masca de protecţie LV Shield pentru cele şi cei ce caută o alternativă de lux la masca sanitară, din farmacie.
Într-un comunicat transmis de Louis Vuitton, casa descrie LV Shield – care poate fi transformată într-un cozoroc – drept un “un accesoriu care atrage privirea, stilată şi protectoare”, potrivit CNN.
“Accesoriul” de lux va fi vândută din 30 octombrie pe site-ul mărcii și în câteva magazine. Louis Vuitton nu este singura marcă de lux care lansează elemente legate de protecție anti-coronavirus: Burberry a anunțat recent o linie de măști care vor costa 115 dolari, iar Off-White – tot măști, la prețul de 100 dolari. Urmează, conform anunțurilor, Balenciaga și Dolce & Gabbana, cu măști la prețuri similare.