Cum merge mai departe supermodelul Milla Jovovich, atât filosofic, cât și vizual (VIDEO)
Povestea supermodelului Milla Jovovich nu a fost niciodată despre a alege un drum bătătorit, ci despre a merge mai departe, dincolo de zona de confort, depășindu-și limitele.
Milla este o actriță care a făcut carieră la Hollywood, cu rădăcini est-europene, mamă a trei copii, supermodel, designer de modă, cântăreață și persoană publică. Deoarece s-a considerat că inspiră „walker-ul” din fiecare și că nu renunță niciodată, luptă cu pasiune, plus promovează o abordare pozitivă prin toate acțiunile sale, a fost cooptată într-o campanie de amploare.
Este vorba despre un nou capitol al campaniei “The Walkers”, care îmbină caracterul dinamic și vibrant al Millei Jovovich cu energia elegantă și exclusivă a mărcii. Johnnie Walker Black label. Milla este simbolul mărcii de-a lungul întregii experiențe, atât din punct de vedere filosofic, cât și vizual. Astfel, experiența cinematografică stilizată inspirată de povestea personală a Millei este o călătorie dinamică, în continuă evoluție, surprinsă într-o singură mișcare perfectă a camerei.
Forța oamenilor din Europa de Est, care nu au nimic de demonstrat
„În vremurile în care trăim, atitudinea pozitivă, reziliența și curajul de a continua călătoria sunt esențiale. Și eu întâmpin provocări, dar la fel ca Johnnie, prefer să merg mai departe. Îmi dau seama că, atunci când merg mai departe, ceilalți “walkers” mi se alătură, iar împreună suntem mai puternici”,
Povestea clipului este inspirată de tenacitatea și forța oamenilor din Europa de Est, care nu au nimic de demonstrat, dar care au determinarea de a continua să meargă mai departe, în ciuda obstacolelor istorice. Solidari cu alte activări și experiențe locale, Milla și Johnnie Walker își propun să inspire oamenii să meargă mai departe, să socializeze cu încredere și să emane pozitivitate, curaj și entuziasm. „Fondatorul brandului nu credea în viața definită de reguli. El știa că lucrurile mărețe nu se petrec în linie dreaptă. Progresul are loc atunci când accesezi căi neașteptate, când ești dispus să ignori limita și să riști totul în timp ce mergi spre propriile tale frontiere îndrăznețe. În clipul dedicat campaniei, cu Milla Jovovich în rol principal, povestea atinge o nouă direcție captivantă și inspirațională: Less Talking, Keep Walking”, declară DoraAnna Fejes, Senior Brand Manager categoria whisky din cadrul companiei Diageo Europa de Est.