Andreea Marin a câștigat Masked Singer! Mihaela Rădulescu despre Muma Pădurii: ”I-am declarat iubirea din prima zi!”

Publicat: 11 dec. 2021, 09:15, de Otilia Caloian, în LIFESTYLE , ? cititori
Andreea Marin a câștigat Masked Singer! Mihaela Rădulescu despre Muma Pădurii: ”I-am declarat iubirea din prima zi!”

Al doilea sezon al show-ului Masked Singer România s-a încheiat cu patru demascări spectaculoase. Albina, Șaorma, Fluturele și Muma Pădurii s-au duelat până în ultimul moment, iar trofeul a fost adjudecat de Andreea Marin, cea care a dat viață celei mai enigmatice măști din acest sezon: Muma Pădurii.

”I-am declarat iubirea din prima zi”, a spus Mihaela Rădulescu despre Muma Pădurii înainte de demascare. O bătrână gârbovită și plină de mister, dar cu multă energie și emoție, așa a fost în acest sezon personajul despre care Mihaela Rădulescu, Alex Bogdan, INNA și Horia Brenciu nu au știut dacă e femeie sau bărbat. ”N-a fost o experiență ușoară, dar a fost atât de plăcută încât tot ceea ce a fost dificil a fost depășit de bucuria de a face spectacol în adevăratul sens al cuvântului. Avantajul meu a fost vocea groasă pe care am reușit să o fac, deși n-a fost deloc ușor pentru mine, nefiind cântăreață, însă cred că adugând acest timbru am reușit să fac o voce pe care nici măcar eu nu o recunosc”, a spus Andreea Marin.

Cabral era Shaorma, iar Nadine era Fluturele

Timp de 13 săptămâni, măștile s-au duelat pentru a ascunde cel mai mare secret din istoria televiziunii: identitatea lor. Albina a fost primul personaj care a trebuit să renunțe la mască, iar artista Theo Rose a fost cea care s-a ascuns în costumul impresionant. Energica Șaorma a ascuns sub lipia ei unul dintre cei mai iubiți prezentatori TV din România: Cabral, iar sensibilul Fluture a prins viață cu ajutorul talentatei Nadine. Cea care a plecat acasă cu trofeul Masked Singer a fost Andreea Marin pentru singurul personaj pe care detectivii nu au putut deloc să-l descifreze: Muma Pădurii.

Emisiunea a fost lider de audiență

Marea finală Masked Singer România a fost joi seară lider de audiență. Show-ul a înregistrat 7.7 puncte de rating și 24.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.5 puncte de rating și 21.1% share, pe segmentul de public format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. La nivelul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade Esomar ABCD, PRO TV a fost lider și a avut aseară, în intervalul orar 20:27 – 22:55, 8.2 puncte de audiență și 21.6% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.5 puncte de rating și 19.7% cotă de piață.