Mega Image și-a dublat vânzările de legume de la producătorii români
Cantitatea totală de legume obţinută în sezonul de primăvară-vară al acestui an de producătorii români care participă la programul „Gusturi româneşti de la gospodari” derulat de Mega Image s-a dublat comparativ cu perioada similară din 2019.
Astfel, a ajuns până la o cantitate de 6.514 tone, conform unui comunicat al Ahold Delhaize, grup comercial internaţional care deţine lanţul de magazine Mega Image. Cele mai mari creşteri de producţie la legume au înregistrat verdeţurile de primăvară, castraveţii, morcovii şi ardeii, se precizează în comunicat.
Un număr de peste 195 de producători locali de legume şi fructe participă la programul Mega Image „Gusturi româneşti de la gospodari”.
Pe de altă parte, „în acest an, producătorii locali din program au cultivat responsabil legume de sezon pe o suprafaţă protejată în creştere cu peste 40 de hectare faţă de anul trecut, în zone renumite din întreaga ţară, doar în sistem tradiţional, direct pe sol, beneficiind de sprijin şi implicarea Mega Image”, se menţionează în comunicat.
Programul Mega Image este coordonat de un inginer agronom care le oferă producătorilor consultanţă etapizată, de la analiza solului şi a apei, la planificarea culturilor sau la întreţinerea culturii pe perioada creşterii şi verificarea finală înainte de livrare în magazine.