All inclusive și acces non-stop la mâncare și băutură atrag turiștii români pe Litoralul bulgar

Publicat: 04 oct. 2020, 10:35, de Aurel Drăgan, în Turism , ? cititori
All inclusive și acces non-stop la mâncare și băutură atrag turiștii români pe Litoralul bulgar

Raportul avantajos calitate-preț, gama variată de oferte, precum și pachetele atractive de tip ultra-all-inclusive i-au convins pe români să dea litoralul românesc pe cel bulgăresc, aproximativ 1,3 milioane de cetățeni români optând în fiecare an pentru un concediu în Bulgaria.

La resorturile exclusiviste precum HVD Reina del Mar sau HVD Miramar din Obzor, în anumite perioade de timp, numărul românilor din locație a ajuns și la 80% din totalul rezervărilor.

Bulgaria a fost una dintre primele țări care și-a deschis granițele pentru turiști, încrezători fiind că pot gestiona corespunzător situația, ceea ce s-a și confirmat. Condițiile mai relaxate de intrare în țară pe care Bulgaria le-a impus cetățenilor români, precum și prețurile cu până la 50% mai mici au contribuit considerabil la atractivitatea destinației, românii fiind încă din 2018 pe primul loc ca număr de turiști străini care aleg să își petreacă concediul în Bulgaria.  

Românii au preferat cazări de 4 și 5 stele

Există o varietate de stațiuni și unități de cazare pe litoralul bulgăresc, de la locuri pentru camping și rulote până la resorturi de lux de 5 stele, în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia dintre turiștii ce optează pentru un sejur la vecini. 

În topul preferințelor românilor care au ales Bulgaria anul acesta, s-a aflat Obzor, una dintre cele mai vechi stațiuni de pe litoralul bulgăresc. Turiștii care au optat pentru Obzor mărturisesc că au dorit să profite de ofertele atractive propuse de către cei de la HVD Hotels, lanț hotelier ce are în Obzor 2 unități de cazare foarte apreciate de turiști, anume Reina del Mar, un resort de 5 stele recent inaugurat cu servicii ultra-all-inclusive și Miramar, un hotel de 4 stele, cu servicii all-inclusive.

Ultra-all-inclusive și accesul 24 / 7 la mâncare și băuturi

Sistemul ultra-all-inclusive de servire a meselor și băuturilor și accesul non-stop la băuturi și gustări, au fost cerințele obligatorii pentru turiștii români în acest sezon. Prin implementarea acestui sistem s-a putut asigura și distanțarea socială la orele principale de masă, deși resortul avea un grad de ocupare de peste 95%.

Resortul de lux Reina del Mar, unde peste 60% dintre turiștii de vara aceasta au fost români, a luat naștere în urma unei investiții de peste 100 milioane euro. Situat într-o zonă liniștită din stațiunea Obzor, hotelul se întinde pe o suprafață de peste 2000 mp și dispune de 637 de spații de cazare, cu diverse capacități de acomodare și diferite priveliști, fiind la momentul actual unul dintre cele mai mari și exclusiviste resorturi de la malul Mării Negre. Staff-ul este compus din peste 500 de persoane, mereu atente la nevoile turiștilor. 

„Reina del Mar este noul hotel din lanțul nostru, primul de 5 stele din portofoliu. Este modern mobilat și decorat în nuanțe calde și elegante, iar cei care ne-au trecut pragul s-au putut bucura în voie de cele 6 piscine exterioare, unde avem și o zonă de tobogane, de locul de joacă pentru copii, de restaurantele a-la-carte, de beach club, snack-club și patiserie, precum și de barurile amplasate prin întreg resortul. Din câte am observat, turiștii români apreciază îndeosebi accesul nelimitat 24h la băuturi și mâncare, șezlongurile gratuite și umbrelele de pe plaja privată, generoasă a resortului, precum și accesul gratuit la facilitățile hotelului”, a declarat Gergana Zaneva, director HVD Hotels Bulgaria.