MOL România a investit 200 milioane dolari în ultimii 25 de ani
MOL România a investit 200 milioane dolari în ultimii 25 de ani, de la intrarea pe piaţa locală. Investițiile au mers către în extinderea organică şi modernizarea reţelei de retail, iar suplimentar a achiziţionat doi jucători importanţi, Shell (2004) şi Eni/Agip (2014).
Compania are, în prezent, o reţea de 234 de staţii de servicii, două depozite de carburanţi la Giurgiu şi Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianţi şi produse petrochimice.
„MOL România a crescut în cei 25 de ani alături de economia românească, la a cărei dezvoltare a contribuit. Nevoile în continuă schimbare ale clienţilor noştri au fost întotdeauna în prim-plan şi am dorit să le oferim acestora produse şi servicii inovatoare. Compania a beneficiat în tot acest timp de sprijinul puternic al Grupului MOL şi de munca dedicată a unei echipe solide de profesionişti, datorită cărora strategia de dezvoltare pe termen lung a fost pusă în practică cu succes”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.
Anul trecut, compania a înregistrat afaceri de 7 miliarde lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, când a consemnat o cifră de afaceri de 6,7 miliarde lei. Totodată, profitul net obţinut în 2019 a fost de 277 milioane de lei, în creştere cu 9%, faţă de 2019, când acesta a fost de 254 milioane de lei.
În cadrul MOL lucrează în prezent peste 250 de oameni în sediile administrative şi peste 2.700 de persoane în benzinării.
Compania trece printr-un proces de repoziţionare pe piaţă, dintr-un retailer de produse petrochimice într-un furnizor de servicii complete, pentru a se adapta la schimbările în comportamentul consumatorilor şi cu strategia de dezvoltare a Grupului.