Netflix: „Emily in Paris” va avea două noi sezoane
Serialul „Emily in Paris”, cu Lily Collins în rol principal, va avea două noi sezoane, a anunţat luni Netflix.
Sezonul secund a fost lansat pe 22 decembrie şi a debutat în Top 10 Netflix global şi în fruntea listei în 94 de ţări, cu 107,6 milioane de ore vizionate în perioada 22 – 26 decembrie 2021.
Darren Star este creator, producător executiv şi scenarist. Producători executivi sunt şi Tony Hernandez (JAX Media), Lilly Burns (JAX Media), Andrew Fleming.
Emily este o ambiţioasă directoare de marketing în vârstă de douăzeci şi ceva de ani, din Chicago. Pe neaşteptate, primeşte jobul ideal în Paris, atunci când compania la care lucra achiziţionează o companie franceză de marketing pentru produse de lux, căreia Emily trebuie să-i revitalizeze strategia de marketing pentru reţelele de socializare. Noua viaţă pariziană a lui Emily este plină de aventuri palpitante şi provocări surprinzătoare, ea străduindu-se să-şi cucerească noii colegi de serviciu, să-şi facă prieteni şi să se bucure de întâlniri romantice.
În sezonul al doilea, mai înrădăcinată în viaţa ei din Paris, Emily se descurcă mai uşor, dar stilul de viaţă franţuzesc îi dă în continuare de furcă. După ce intră într-un triunghi amoros cu vecinul ei şi cu prima ei prietenă franţuzoaică, Emily e hotărâtă să se concentreze asupra muncii, care devine din ce în ce mai complicată în fiecare zi. La cursul de limba franceză, cunoaşte un expat care o enervează la culme, dar care o şi intrigă.