Frontierele fashion: Cusătura invizibilă – noua provocare a lui Tommy Hilfiger, în podcast
Celebrul designer Tommy Hilfiger anunță lansarea unei serii podcast în cinci părți, intitulată The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashion ((„Cusătura invizibilă: povești necunoscute ale culturii și modei comunității de culoare”), care caută să aducă în centrul atenției contribuțiile culturii și comunităților oamenilor de culoare care altfel au fost trecute cu vederea, și astfel să extindă discursul narativ din jurul istoriei modei americane.
Seria a fost dezvoltată prin programul People’s Place de la Tommy Hilfiger, în parteneriat cu The Fashion and Race Database și Audacy’s Pineapple Street Studios. The Invisible Seam a fost lansat pe 20 aprilie și săptămânal, în fiecare miercuri până pe 18 mai, va fi lansat un nou episod.
„Cu toții suntem responsabili în conturarea unui viitor care este cu adevărat echitabil pentru creativii BIPOC”, a spus Tommy Hilfiger. „Este incredibil de semnificativ faptul că unele dintre cele mai notabile voci din modă s-au reunit pentru a da viață acestui podcast. Este un pas necesar pentru a admite, recunoaște, împărtăși și sărbători contribuțiile oamenilor de culoare în definirea modei și culturii moderne.”
The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashion va prezenta interviuri captivante cu oaspeți experți, inclusiv designeri, academicieni, istorici ai modei, curatori de muzee, stiliști și artiști. Este găzduit de Kimberly Jenkins, consultant, profesor asistent de studii de modă la Universitatea Ryerson din Toronto, Canada și fondator și cercetător principal al The Fashion and Race Database.
Alte mărci de modă vor lua notițe
„Parteneriatul dintre Tommy Hilfiger cu The Fashion and Race Database este un eveniment semnificativ, deoarece arată ce este posibil atunci când liderii industriei ascultă și colaborează cu aceia dintre noi care facem munca necesară pentru a educa și a susține un sistem de modă mai divers și mai responsabil din punct de vedere social”, a spus Kimberly Jenkins, fondator și cercetător principal, The Fashion and Race Database.
„Educația și cercetarea în modă sunt adesea izolate în sistemul modei, așa că sper că alte mărci de modă vor lua notițe din ceea ce Randy Cousin și Tommy Hilfiger People’s Place Program produc împreună cu noi.”
„Când vorbim despre reprezentare și echitate, este important să recunoaștem că istoria modei, așa cum o cunoaștem, rareori descrie poveștile și contribuțiile comunităților BIPOC care au format coloana vertebrală a industriei noastre”, a declarat Randy Cousin, SVP Product Concepts și Programul People’s Place, Tommy Hilfiger.
Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020, inspirându-se de la primul magazin cu același nume al lui Tommy Hilfiger, pe care l-a deschis în 1969 în orașul său natal, Elmira, NY. Programul amplifică eforturile companiei și dedicarea resurselor în vederea creșterii oportunităților și vizibilității pentru comunitățile subreprezentate din industriile globale de modă și îmbrăcăminte.
Ascultă trailer-ul și urmărește podcasturile aici.