Iata 4 lucruri pe care o agentie marketing online trebuie sa le stie despre afacerea ta
Exista lucruri pe care trebuie sa le stii despre o agentie marketing online inainte de a semna un contract cu aceasta. In acelasi timp, exista si lucruri pe care agentia ar trebui sa le stie despre tine si despre afacerea ta. Nu poti apela, pur si simplu, la serviciile unei astfel de agentii fara ca aceasta sa stie unul-doua lucruri despre tine.
Apoi, agentiile care pretind ca te pot ajuta din punct de vedere al marketingului fara a solicita informatii despre afacerea ta nu ar trebui crezute in totalitate, dupa cum s-ar spune.
Astfel, iata cateava dintre lucrurile pe care o asemenea agentie trebuie sa le stie despre afacerea ta!
Care este istoricul sau de marketing
In ziua de astazi, aproape oricine poate face marketing – chiar si proprietarul unei afaceri. Desigur, acesta poate fi realizat intr-un mod bun sau unul mai putin eficient. Totodata, existenta unei strategii de marketing aplicate in trecut presupune un alt punct de pornire decat cel initial, dupa cum s-ar spune.
Astfel, cu ajutorul tau, o agentie marketing online va efectua o analiza cap-coada a prezentei online a afacerii tale pentru a sti de unde ar trebui sa inceapa acest nou proiect.
Care este tipul de comunicare preferat
Exista comunicare la nivel intern si comunicare la nivel extern. Administratorul unei afaceri trebuie sa inteleaga faptul ca o comunicare la nivel extern nu poate fi niciodata similara cu una la nivel intern, din motive evidente. Astfel, agentia va vrea sa stie cum preferi tu sa iti fie comunicate informatiile, rapoartele si asa mai departe.
Nu uita faptul ca o agentie marketing online taxeaza, deseori, pe ora. Astfel, dorintele exagerate de comunicare pot avea un cost destul de ridicat. Micromanagementul actiunilor de marketing in relatia cu agentia poate duce la o nevoie permanenta de comunicare, detaliu ce poate intarzia actiunile de promovare sau chiar pune „bete in roate” campaniei in sine. Tocmai de aceea, agentiile de marketing digital cu experienta vor propune intotdeauna o metoda simpla si eficienta de comunicare cu clientul.
Care sunt clientii ideali ai afacerii
O afacere poate avea zeci de tipuri de clienti – dar numai cateva dintre acestea sunt tipurile preferate de administratorul unei afaceri sau de nisa afacerii in sine. Din fericire, o agentie marketing online poate tinti exact publicul si potentialii clienti doriti de afacerea ta. Astfel, cresc sansele de achizitie a unui produs sau serviciu, din moment ce eforturile unei campanii de marketing sunt concentrate spre publicul care este interesat de afacerea ta.
Care este obiectivul vizat
Ca si administrator al unei afaceri, poti avea mai multe obiective de indeplinit pentru a garanta succesul acesteia. In acelasi timp, si o agentie marketing online te poate ajuta in mai multe feluri – deci la indeplinirea unuia sau mai multor obiective.
De exemplu, unele afaceri doresc crearea unei identitati, altele a unei imagini online pozitive, iar altele vor pur si simplu sa creasca vanzarile magazinului lor online. Agentia de marketing trebuie sa stie concret ceea ce doresti tu pentru ca bugetul destinat strategiilor aferente sa fie indreptat spre locurile potrivite, dupa cum s-ar spune.
In cele din urma, daca esti in cautarea unei agentii care te poate ghida cand vine vorba de lucrurile de mai sus – anume sa te ajute sa-ti dai seama care sunt obiectivele esentiale pe care trebuie sa le urmaresti – poti apela la The Markers.
Aceasta agentie marketing online pune toate cartile pe masa in discutiile cu tine si le alege doar pe cele de care tu ai nevoie pentru a avea o mana buna in business!