Scandal la casa de modă Balenciaga. Sugestii sexuale șocante (VIDEO)
E scandal la casa de modă Balenciaga. Directorul artistic al celebrei case de modă, Demna Gvasalia, şi-a cerut scuze „personal”. Dar deja recenta campanie a casei de modă, care conține sugestii sexuale șocante, a făcut înconjurul lumii.
Scandalul a izbucnit după o campanie în care au fost implicaţi copii şi accesorii cu conotaţie sexuală. Campania publicitară „Balenciaga Objects” a presupus o serie de fotografii cu copii. Una dintre ele înfăţişând un urs de jucărie purtând ceea ce pare a fi un ham „de sclavie”.
Brandul grupului francez Kering a atras furia internauţilor la sfârşitul lunii noiembrie cu această serie de fotografii în care apăreau copii cu poşete prezentând animale de pluş îmbrăcate în ţinute sado-masochiste. Acuzată de sexualizarea copiilor, marca franceză a retras campania şi şi-a prezentat scuze.
Scandal la casa de modă Balenciaga. Sugestii sexuale șocante
Directorul artistic al brandului de lux a emis vineri un comunicat de presă în care şi-a cerut scuze pentru această serie de fotografii. Fotografii în care apar copii purtând genţi cu estetică sado-masochistă!
„Deşi uneori îmi doresc să provoc gândirea prin munca mea, n-am avut vreodată intenţia să o fac cu un subiect atât de teribil precum abuzul asupra copiilor. Pe care îl condamn fără echivoc”, a continuat directorul.
„Acest episod ar trebui să servească drept lecţie pentru mine”, a spus Demna Gvasalia în comunicatul său de presă. „Trebuie să mă implic în organizaţiile de protejare a copiilor pentru a înţelege cum pot contribui la acest subiect teribil.
Cer scuze oricărei persoane care a fost jignită de aceste imagini, iar Balenciaga a garantat că vor fi luate măsuri adecvate. Nu numai pentru a preveni repetarea acestui tip de greşeală, ci şi pentru a-şi asuma responsabilităţile în protejarea bunăstării copiilor în toate modurile posibile”.
Scandalul de la casa de modă Balenciaga este dublu!
Scandalul cu care se confruntă Balenciaga este dublu. În acelaşi timp, o altă campanie cu Nicole Kidman, Bella Hadid şi Isabelle Huppert, a fost criticată din motive similare.
În una dintre fotografiile campaniei, un document legal, se menţionează fapte de pornografie infantilă, aşa cum au văzut internauţii pe Twitter. Potrivit Le Figaro, acesta este un extras dintr-o opinie a Curţii Supreme a Statelor Unite din 2008.
Balenciaga a spus că toate elementele de recuzită pentru filmare au fost furnizate de o companie de producţie externă. Și a anunţat că aceasta va fi dată în judecată pentru 25 de milioane de dolari, după cum a relatat CNN la începutul acestei săptămâni.
Într-un nou comunicat publicat vineri, preşedintele brandului, Cédric Charbit, declară în cele din urmă că nu va avea loc nicio procedură judiciară şi anunţă o anchetă cu privire la aceste imagini.
Kim Kardashian, care a colaborat cu Balenciaga, a spus că „reevaluează” relaţia cu marca de lux după această campanie.