Huawei anunță câștigătorii competiției AppsUP
Huawei a anunțat câștigătorii AppsUP, competiția anuală dedicată aplicațiilor inovatoare HMS. Cei 20 de finaliști selectați de juriu și de public au beneficiat de premii în valoare de aproximativ 20.000 de dolari și de promovarea aplicației lor pe AppGallery.
Peste 3.000 de echipe din peste 170 de țări și regiuni s-au înscris în competiție cu aproximativ 1.000 de aplicații integrate cu capabilitățile deschise HMS Core. HMS Core, colecția de kituri și servicii Huawei pentru dezvoltatori, sprijină în prezent peste 2 milioane de dezvoltatori înregistrați și peste 100.000 de aplicații integrate HMS Core din întreaga lume. Aceste kituri garantează că dispozitivele HUAWEI oferă o experiență de utilizare excepțională.
Aplicațiile înscrise au promovat inovația în domenii precum sănătate fizică și mentală, educație, agricultură, protecția mediului, transport și siguranță publică.
„Vom continua să deschidem capabilități, medii și instrumente de dezvoltare integrate și să inovăm în zona de software și hardware pentru a le permite dezvoltatorilor să creeze aplicații inovatoare. Invităm dezvoltatorii să se alăture ecosistemului HMS pentru a aduce inovații pe scena globală și pentru a contribui la modelarea viitorului tehnologiei.”, declară Zhang Ping’an, Președintele Huawei Consumer Cloud Service.
- Finaliști „Cea mai bună aplicație”: Scoolio (Germania), Pocket Code (Austria), Complete Rhythm Trainer (Belgia), Marble AR (Germania) și Runbit (Suedia).
- Finaliști „Aplicația cu cel mai mare impact social”: Plantsnap (SUA), Learn 34 Languages (Moldova) și Earthquake Network (Italia).
- Finaliști „Cel mai bun joc”: Spingram (Italia), Streamer Sim Tycoon (Finlanda) și 100 Doors: Escape from School (Serbia).
Peaklens (Italia) a fost desemnată „Cea mai populară aplicație”, înregistrând cel mai mare număr de voturi și descărcări în etapa de evaluare publică. Alte 12 aplicații trimise de dezvoltatorii europeni, printre care Virtual Assistant DataBot: Artificial Intelligence (Italia), Sun Locator Lite (Elveția) și Blackout Age (Polonia), au primit „Mențiune de onoare”.
Jaime Gonzalo, Vicepreședinte Huawei Mobile Services Europa și membru al juriului AppsUP, a declarat: „Scopul nostru a fost să stimulăm industria de dezvoltare a aplicațiilor, interacționând cu dezvoltatorii din întreaga lume care nu au avut încă ocazia sau platforma necesară pentru a-și prezenta talentele. Am fost cu adevărat impresionați de numărul de înscrieri și de calitatea remarcabilă a acestora.”
Jurații concursului AppsUP au analizat înscrierile în funcție de patru cerințe principale: influență socială pozitivă, design vizual și funcțional excelent, poziționare pe piață, model de afaceri și caracteristici tehnice. Finaliștii au arătat cum aplicațiile lor ar permite un trai mai inteligent și un stil de viață digital îmbunătățit pentru toate scenariile, pentru utilizatorii de dispozitive Huawei.
Renee Gittins, Director Executiv în cadrul International Game Developer Association și jurat la AppsUP, a menționat: „Funcționalitatea pentru utilizator și emoțiile invocate de aplicație sau joc au fost esențiale în procesul decizional”.
Catrobat, un proiect nonprofit premiat cu „Cea mai bună aplicație” pentru Pocket Code, și-a dezvoltat aplicația pentru a inspira adolescenții și adulții să învețe programarea pentru a se descurca în lumea digitală a viitorului.
Wolfgang Slany, Fondatorul Pocket Code, a spus: „Credem în combaterea sărăciei prin educarea în materie de programare a adolescenților – în special fete, refugiați și adolescenți din țările în curs de dezvoltare, cu o aplicație distractivă care poate fi utilizată direct pe smartphone-ul personal. Pocket Code a cunoscut o creștere extraordinară de la lansarea sa în 2014 și intenționăm să adăugăm și mai multe servicii HMS Core în aplicație, pentru a le permite utilizatorilor să beneficieze de capabilitățile sale complete.”
Marble AR, un alt finalist în categoria „Cea mai bună aplicație”, este prima platformă de realitate augmentată bazată pe locație, care permite oamenilor să poziționeze amintiri și povești în lumea reală.
Tom Brückner, fondator și CEO al Marble AR, a declarat: „Un cadru AR solid este esențial pentru o aplicație ca a noastră, motiv pentru care cea mai importantă capabilitate deschisă HMS Core pe care o folosim este AR Engine. Am fost plăcut surprinși de cât de simplă a fost adaptarea la AR Engine și până acum rezultatele au fost fantastice. Marble AR este aplicația perfectă pentru prezentarea 5G, unde dispozitivele mobile Huawei excelează cu adevărat datorită experienței lor vaste în acest domeniu.”