McDonald’s a investit 1,8 milioane de euro în digitalizarea restaurantelor din România
Premier Restaurants România, operatorul lanţului de restaurante McDonald’s în România, a anunţat marţi că a investit în acest an 1,8 milioane de euro în digitalizarea restaurantelor sale.
”Premier Restaurants România, operatorul lanţului de restaurante McDonald’s în România, încheie anul 2020 cu investiţii de 1,8 milioane de euro în digitalizarea restaurantelor sale. Liderul local al restaurantelor cu servire rapidă a modernizat opt restaurante, remodelând bucătăriile şi introducând sistemul digital Experience of the Future care le permite clienţilor să comande rapid, uşor şi în siguranţă produsele preferate”, a anunţat compania.
Cel mai recent restaurant modernizat este cel din Piaţa Romană din Bucureşti, deschis în 1996, unde investiţia se ridică la 230.000 de euro, iar clienţii pot comanda produsele la nouă kioskuri de comandă.
”Digitalizarea restaurantelor este unul dintre principalii piloni de investiţie pentru businessul nostru, de aceea am ales să modernizăm şi să introducem acest sistem în opt dintre restaurantele noastre din Bucureşti şi din ţară pe parcursul anului 2020. Peste 60% din restaurantele noastre beneficiază acum de noul sistem digital şi vom continua să investim pentru a aduce cea mai nouă experienţă McDonald’s în toate unităţile noastre”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.
Conform acestuia, că sistemul digital răspunde provocărilor sanitare generate de contextul actual al pandemiei de Covid-19, restaurantele respectând toate măsurile de siguranţă: kiosk-urile de comandă sunt dezinfectate după fiecare utilizare, iar acestea permit şi scanarea ofertelor zilnice disponibile în aplicaţia de mobil.
În prezent, 52 de restaurante sunt complet digitalizate iar fiecare restaurant McDonald’s, nou construit dispune de acest sistem. În planurile de viitor este inclusă şi dezvoltarea aplicaţiei de mobil, care numără 1,5 milioane de utilizatori.