Umorul nu se pierde, ba chiar e o profesie! A apărut cea mai mare agenție de stand-up comedy din România
Unda de șoc a pandemiei a lovit multe domenii ale societății în care trăim. Se pare însă că există “activități” care nu numai că nu mor, ci renasc în forme adaptate noilor tendințe. Domeniul artistic se află chiar în calea acestei unde de șoc, dar modul său de reinventare prinde aripi.
Domeniul artistic se află chiar în calea acestei unde de șoc, dar modul său de reinventare prinde aripi. De exemplu divertismentul se află într-o perioadă de dezvoltare majoră și este normal: oamenii, atinși prea dur de tristețea perioadei pandemice, vor să râdă! Sănătos și din toți rărunchii.
Tocmai de aceea, un segment important al divertismentului și anume stand-up comedy a preluat prima poziție în preferințele oamenilor în materie de umor. Astfel că și modul în care oamenii percep conținutul de acest tip este în deplină schimbare. Umorul este adăugat în toate căile de comunicare și este un ingredient important din filme, seriale, reclame sau emisiuni de televiziune. În acest context, Călin Crețu , Lucian Ștefan, Matei Dima și Micutzu ( Cosmin Nedelcu) au pus bazele Global Headliners – cea mai mare agenție de stand-up comedy din România. În al cărei portofoliu se regăsesc peste 30 dintre cei mai cunoscuți, apreciați și talentați comedianți, cu un background solid în domeniu și un public devotat atât online, cât și ofline, acoperind toate mediile de manifestare ale umorului.
Importante nume din industria de entertainment
Agenția va promova zona de comedie și stand-up din țară, prin evenimente, ateliere și proiecte inedite și își propune să descopere noi talente care se pot dezvolta alături de nume consacrate din industrie, pentru a ridica acest domeniu la un nou nivel.
Printre cei peste 30 de comedianți din portfofoliul Global Headliners se numără Bordea, Micutzu, Adrian Nicolae, Mukinka, Nelu Cortea, Bucălae, Radu Isac, Mane Voicu și Teodora Nedelcu. Comedia are astfel mai multă putere și susținere din partea unora dintre cele mai importante nume din industria de entertainment din România și totodată un loc în care cele mai ample proiecte încep deja să prindă contur.
„După 9 ani de activitate ca promotor al stand-up, am constatat că există un prag al evoluției peste care nu poți trece fără un upgrade considerabil. Nu ar fi fost corect față de artiștii pe care-i reprezint și nici pentru industria în care ne desfășurăm activitatea să nu fructificăm avantajele unei asocieri cu cea mai puternică agenție de talente din România. Avem planuri mari pentru următorii doi ani și foarte mari pentru următorii cinci. De unele dintre ele veți auzi în curând și sunt convins că până la finele acestui an publicul de stand-up se va bucura să descopere noi talente ce așteaptă doar să fie șlefuite”, spune Călin Crețu, CEO Global Headliners.
„În ultimii ani, divertismentul din România a trecut prin mai multe schimbări și s-a simțit o dezvoltare semnificativă în această direcție. Am remarcat o apetență a oamenilor pentru ceea ce înseamnă stand-up comedy și am considerat oportună lansarea unei noi zone de business. Avem o structură foarte bine pusă la punct și planuri importante pentru anul acesta”, spune și Lucian Ștefan, asociat al agenției de stand-up comedy.
Stand up-ul poate fi o profesie de viitor?
„Am început să urc pe scenă și să sper că fac stand up comedy în 2005, la final de an. Pare că încep să reușesc să fac stand up, așa că aș vrea să dau mai departe niște informații. În primul rând, aș vrea să construim în mintea tinerilor ideea că stand-up-ul poate fi o meserie de viitor, exact cum actoria s-a transformat la un moment dat și ea în meserie, încununând vocația. În al doilea rând, îmi doresc să ofer oamenilor la început de drum un suport, o bază pe care se pot propti, lucru inexistent acum 15, 16 ani pentru headlinerii actuali. Împreună cu Adrian Nicolae, un bun cunoscător al fenomenului, vom ghida pe cât posibil pașii celor ce vor să aibă un viitor in viitoarea industrie de stand-up comedy”, a declarat Micutzu – Cosmin Nedelcu, asociat al agenției.
Primul proiect lansat sub umbrela agenției este „Atelier de scris 2021”. Într-o perioadă de dezvoltare majoră a divertismentului, stand-up comedy-ul a preluat prima poziție în preferințele oamenilor în materie de umor, astfel că și modul în care oamenii percep conținutul de acest tip este în deplină schimbare. Umorul este adăugat în toate căile de comunicare și este un ingredient important din filme, seriale, reclame sau emisiuni de televiziune. Scopul acestui inedit atelier de scris este acela de a identifica persoane care se pot implica în dezvoltarea umorului scris din România, fie că este vorba de stand-up comedy, film sau publicitate. Participanții vor avea ocazia să învețe tainele acestei industrii și să-și dezvolte umorul împreună cu unii dintre cei mai buni artiști din domeniu.
Știți cum se spune, că românul a fost și este salvat din foarte multe situații de umorul inconfundabil. Prin urmare, la cât mai mult umor salvator!