Pasageri revoltați de noua taxă impusă de o companie aeriană low-cost
Probleme pentru pasagerii care au ales să zboare cu una dintre cele mai cunoscute companii aeriene low-cost Ryanair. Aceștia s-au trezit că au de plătit o taxă neanunțată, ceea ce a stârnit nemulțumire și indignare în rândul clienților.
Începând din această săptămână, clienții Ryanair au dezvăluit că s-au confruntat cu introducerea unor taxe neanunțate. Astfel, pe lângă serviciile adiționale care se plăteau până acum, cum ar fi bagajul de cală și rezervarea locului în avans, mai nou a fost introdusă și o taxă suplimentară pentru obținerea biletului de îmbarcare digital. Partea proastă este că dacă refuză să plătească, pasagerii au de așteptat o grămadă de timp prin aeroporturi pentru a obține o carte de îmbarcare tipărită.
Ce înseamnă noua taxa? Pasagerii trebuie să aleagă un loc în avans la un tarif între 8 și 21 de lire sterline, dacă vor să descarce biletul de îmbarcare în format digital, potrivit Fanatik.
Mai trebuie spus că Ryanair percepe o taxă de până la 55 euro de persoană pentru check-in impusă pasagerilor care nu reușesc să facă formalitățile de îmbarcare on-line.
Ca de obicei, au fost și călători care au reușit să obțină cartea de îmbarcare digitală fără a face o rezervare pentru un loc specific, ceea ce înseamnă că a taxele nu au fost aplicate în toate cazurile. Până la acest moment, compania aeriană nu a oferit niciun punct de vedere cu privire la clienții obligați să plătească pentru cartea de îmbarcare digitală.