Louis Vuitton a lansat „Sandwich bag”
Louis Vuitton a lansat „Sandwich bag”, al cărei preț pornește de la 3.000 de dolari. Inspirația pentru realizarea acestei genți a pornit chiar de la o simplă pungă de hârtie.
„Sandwich bag” reprezintă o metodă mai elegantă prin care-ți poți transporta prânzul la birou. Geanta are imprimată inscripția emblematică Louis Vuitton, fiind dotată cu o închizătoare albastră. Cu ajutorul acestei închizători, prânzul sau alte obiecte pot fi transportate în siguranță.
Piesa a fost pusă spre vânzare pe 4 ianuarie la magazinul din West Hollywood , având prețul de 3.130 de dolari. Nu este pentru prima oară când brandul se inspiră din articolele purtate în viața de zi cu zi.
Citește și: Desenele care i-au adus unui copil de 13 ani un stagiu la Louis Vuitton
În colecția de primăvară-vară 2007, casa de modă a adus un omagiu pungilor de rufe în carouri, prietenoase cu bugetul și îndrăgite de întreaga lume. În 2022, marca a lansat, de asemenea, o geantă de corp care seamănă cu o cutie de vopsea (completă cu mâner metalic).
O geantă Louis Vuitton microscopică, vândută cu 63.750 de dolari
Nu este pentru prima oară când brandul uimește prin gențile lansate. Și geanta Louis Vuitton microscopică, a uimit întreaga lume.
Geanta este „mai mică decât un bob de sare de mare și suficient de îngustă pentru a trece prin urechea unui ac”, potrivit unei postări pe Instagram a creatorului ei, colectivul de artă MSCHF din Brooklyn.
Kevin Wiesner, directorul de creație al MSCHF, a declarat pentru The New York Times că nu a fost obținută permisiunea de la Louis Vuitton pentru a folosi designul. LVMH, care deține Louis Vuitton, nu a răspuns imediat solicitării pentru comentarii.
Geanta a fost realizată cu ajutorul „unui proces stereolitografic utilizat în mod obișnuit pentru fabricarea unor structuri biotehnologice mecanice minuscule”, potrivit anunțului de licitație, și este însoțită de un microscop cu un afișaj digital încorporat al genții pentru vizualizare.