Se închide DN1 pe Valea Prahovei pentru demolarea unui pod feroviar. Sunt anunțate restricții de circulație
Marți (19 martie) și Miercuri (20 martie), traficul rutier de pe DN1 va fi oprit complet în zona localității Câmpina, în urma deciziei de demolare a podului CFR din zona km 93+120, la ieșirea spre Cornu, anunță CNAIR.
Se închide DN1 pe Valea Prahovei pentru demolarea unui pod feroviar
Închiderea DN 1 se va face de marți, ora 00.00, până miercuri, ora 24.00, pe sectorul de drum cuprins între km 89+450 și 94+650.
Citește și: Compania Pamirco, veșnic abonată la contractele CFR, e gata să mai dea o lovitură! De 309 milioane de lei
Ce alternative au șoferii
Pentru întreaga perioadă, devierea traficului rutier sub 3,5 tone se va realiza prin Câmpina: Calea Dacia – Bulevardul Nicolae Bălcescu – Bulevardul Carol I – ieșire spre Cornu. Traficul greu va avea rute alternative Ploiești – Cheia – Brașov sau Ploiești – Moroieni – Sinaia. Aceeași rută este valabilă și pentru riveranii care dețin autovehicule cu MTMA>3,5 tone, transmite CNAIR.
Ciruculația autovehiculelor cu MTMA>3,5 tone pentru relația Ploiești – Brașov și retur, se va desfășura pe următoarele variante de ocolire:
- DN 1, km. 53+650 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km 70+550 – Centura de Est – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
- DN 1, km. 59+800 (Bărcănești) intersecție cu DN 1A, km. 64+400 – Centura de Vest – DN 1A (Blejoi – Vălenii de Munte – Cheia – Săcele) – DN 1, km 161+000 – Brașov;
- DN 1, km. 64+400 (Bărcănești) intersecție cu DN 72, km. 76+180 – DN 72, Târgoviște – DN 71 (Târgoviște – Fieni – Moroieni) inters. DN 71, km. 109+905 cu DN 1 km. 120+400, Sinaia – DN 1 – Brașov.
Circulația vehiculelor rutiere cu MTMA mai mare de 3,5 tone de la București/Brașov până la capetele sectorului de drum închis circulației, respectiv km. 89+450 și km. 94+650, se va desfășură pe DN 1 conform reglementărilor legale în vigoare.
În octombrie 2023, Ministerul Transporturilor a emis autorizația de desființare a podului CFR de la Câmpina. Circulația pe linia respectivă a fost închisă definitiv în 2013, după ce problemele la structura podului s-au agravat. Deși de-a lungul anilor au existat încercări de readucere la viață a linei, în cele din urmă aceasta va rămâne închisă definitiv prin demolarea podului care supratraversează DN1.