Peste 80% dintre abonamentele medicale cumpărate de companii pentru angajați în 2020 au fost medium sau premium
Cum, în 2020, pandemia a modificat lucrurile, companiile au investit semnificativ în sănătatea angajaților, iar majoritatea abonamentelor medicale includ și investigațiile necesare în evaluarea și monitorizarea post-infecție COVID-19.
Astfel, în 2020, cu 50% mai mulți abonați corporate au beneficiat de abonamente mai cuprinzătoare și cu mai multe servicii incluse, în comparație cu anul anterior. La rândul lor, abonații au achiziționat prin intermediul magazinului online REGINA MARIA pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumpărate de la lansarea platformei de e-commerce și până în prezent.
Interesul crescut pentru sănătate s-a păstrat și în cazul companiilor mici și mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie, iar peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achiziționate de aceste companii pentru angajații lor au fost abonamente de tip medium – premium.
În cazul abonaților individuali (adulți și copii), interesul pentru abonamente a generat o creștere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, și aici predomină pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achiziționate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii și investigații incluse gratuit, și cu acces la toți medicii din rețea.
Abonații merg mai des la doctor
Conform statisticilor REGINA MARIA, care gestionează 640.000 de abonamente medicale, abonații din companii merg la medic de două ori mai des decât pacienții care nu dețin un abonament, iar frecvența crește și mai mult în cazul abonaților individuali.
Județele cu cei mai mulți abonați sunt: București, Brașov, Timișoara, Cluj, Dolj, Iași, Mureș, Constanța și Bacău,iar portofoliul REGINA MARIA cuprinde peste 6.000 de companii, din industrii precum: IT & Telecom, auto, finanțe, asigurări, retail și FMCG, transport, servicii tehnice și administrative sau manufactură.
Compania medicală a dezvoltat și un serviciu de telemedicină, Clinica Virtuală, care le oferă abonaților posibilitatea de a beneficia de consultații medicale de acasă. Clinica Virtuală este o soluție și pentru abonații care au o suspiciune de infecție cu virusul SARS-CoV-2, aceștia fiind puși în legătură în cel mai scurt timp cu un medic de familie.
În același timp, peste 95% dintre abonamentele REGINA MARIA includ servicii și investigații pentru pacienții care au trecut prin infecția cu COVID-19, care au dezvoltat complicații pe termen lung ca urmare a bolii sau a efectelor tratamentelor administrate.