Surpriză: CFR Călători a scăpat iar de Smart-ul lui Dragnea și Grindeanu
La compania CFR Călători este mare sărbătoare, pentru că unul dintre cei mai controversați directori, susținut de Dragnea și Grindeanu, a demisionat din Consiliul de Administrație.
La începutul acestei săptămânii, controversatul Valentin „Smart” Dorobanțu a demisionat din Consiliul de Administrație de la CFR Călători. Motivul? De frica Agenției Naționale de Integritate (ANI), pentru că este și director general adjunct la CFR SA. De fapt, el era de mult timp pe linie moartă în bordul administrativ de la CFR Călători, pentru că rămăsese singur împotriva celorlalți șase membri din CA, adică Gabriel Popa, Traian Preoteasa, Sorin Flutur, Mariana Prodan, Marin Stancu și Rela-Nicoleta Ștefănescu. Potrivit informațiilor noastre, în curând va demisiona din Consiliul de Administrație de la CFR Călători și Mariana Prodan și, astfel, bordul administrativ al companiei va avea cinci membri care deja au mandat de patru ani.
„Smart” Dorobanțu, turnătorul de serviciu al CFR Marfă la Comisia Europeană
PUTEREA a semnalat de mai multe ori că Valentin „Smart” Dorobanțu este un personaj extrem de controversat, susținut și promovat de Liviu Dragnea și Sorin Grindeanu, (https://www.puterea.ro/smart-ul-turnator-al-lui-dragnea-si-grindeanu-trecut-pe-linie-moarta-la-cfr-calatori/), fiind și cel care a turnat la Comisia Europeana că CFR Marfă face concurență neloială întrucât statul a „grațiat” compania de datorii. Acesta a mai fost director al CFR Călători în era Ovidiu Silaghi-Relu Fenechiu, fiind demis în 2014, pentru management dezastruos, de către fostul ministru al Transporturilor Ramona Mănescu. Ulterior a revenit suprinzător, în 2019, la conducerea companiei, ca urmare a susținerii venite de la Codrin Ștefănescu și Liviu Dragnea. Trebuie precizat că Valentin Dorobanţu a fost botezat de ceferişti „Smart”, pentru şmecheriile pe care le-a regizat în zona transportului feroviar de călători, fapt pentru care a intrat în vizorul procurorilor DNA şi al Poliţiei Române, mai ales pentru „performanţa” de a trage pe linie moartă compania de stat.