Leanpay țintește integrarea a 500 de comercianți în soluția Buy Now Pay Later
Leanpay, furnizor de servicii Buy Now Pay Later 3.0 (BNPL), care a început să opereze pe piața locală în mai 2023, după o investiție de un milion de euro, a înregistrat un portofoliu de 100 de comercianti online și offline, cu industriile IT&C, mobilier, optică, articole sportive, și are ca țintă integrarea a 500 de comercianți în soluția Buy Now Pay Later.
Majoritatea business-urilor care au integrat sistemul de plată Leanpay au cifre de afaceri de peste 10 milioane euro și au raportat o creștere medie de circa 35% a coșului, de cumpărături, după implementarea soluției BNPL 3.0, arată un comunicat al companiei.
În ceea ce privește utilizatorii care au folosit seviciile Leanpay România, peste 25.000 au accesat serviciul Verifică limita – prin care au opțiunea de a afla, în avans, ce sumă pot accesa în mai puțin de un minut – iar cei care au ales să cumpere în rate cu Leanpay au raportat o plată medie la comercianții parteneri de 5.000 de lei, achitată în 28 de rate.
“În mai puțin de un an pe piața din România am ajuns deja la un portofoliu impresionant, care numără nume reprezentative pentru retail-ul online și offline, de la Flanco, la PC Garage, iStyle, Lensa, Rombiz, Bose, Staer, Klap.ro, GoIT, Premium Store”, compania are ca obiectiv atragerea a până la 500 de comercianți parteneri pana la finalul lui 2024. Leanpay România a contribuit semnificativ și la evoluția volumului de credite acordate de grupul Leanpay în ultimul an, care s-a ridicat, per total la 170 milioane euro”, a precizat Vlad Răduțu, Country Manager Leanpay România.
Leanpay România este parte din Grupul Leanpay, activ din 2018 și fondat de Miša Živić – CEO, Janko Medja – CBO și Tilen Zugwitz – CFO, ce oferă soluții de plată în rate pentru comercianți și consumatori, având peste 100 de mii de utilizatori finali, credite de consum emise în valoare de peste 170 milioane de euro și circa 800 de comercianți parteneri.
Grupul Leanpay are sediul in Slovenia. Cota de piata estimată la peste 30%, fiind primul jucător regiune care a implementat cu succes modelul BNPL 3.0: flux de cumpărare centrat pe experiența clientului, online sau direct în magazin, utilizând un model de creditare responsabil, prin verificarea cuprinzătoare a bonității utilizatorilor.