Robert Negoiță: Proiectele noastre sunt blocate de Nicușor Dan, nu vrea să le semneze

Publicat: 07 mai 2024, 09:50, de Mariana Olteanu, în POLITICĂ , ? cititori
Robert Negoiță: Proiectele noastre sunt blocate de Nicușor Dan, nu vrea să le semneze

Robert Negoiță, primarul Sectorului 3, a atras atenția asupra proiectelor blocate de Nicușor Dan. Printre acestea se numără și o parte din pasaje, care sunt construite pentru fluidizarea traficului. De cealaltă parte, primarul Capitalei susține că acestea nu sunt o soluție. 

În cadrul intervenției televizate, Robert Negoiță a fost întrebat despre infrastructura Sectorului 3.

 „Parțial bine pentru că anumite proiecte am reușit să le facem, cum ar fi (…) zona Pallady, ieșirea către A2, către Constanța. Se circulă superb. Acolo unde aveam accidente zilnic și accidente grave, azi se circulă foarte bine. Deci iată că se poate!”.

„Primarul general, pentru că nu e în stare să le facă, spune că asta nu e soluția de fluidizare a traficului. Îl contrazice realitatea. Poate la Pallady e o excepție, dar știm cu toții ce se întâmpla la Berceni, pe centură, era o nenorocire. (…) De când s-au făcut pasajele, se circulă absolut decent, elegant. A făcut Daniel Băluță în Sectorul 4 un pasaj unde era o nenorocire cu traficul și s-a rezolvat problema”, a declarat primarul Sectorului 3 pentru B1Tv.

Totodată, Robert Negoiță susține că prin construirea pasajelor de la Mihai Bravu, bucureștenii ar reuși să economisească nu mai puțin de 4 milioane de ore state inutil în trafic dar și peste 10.000 de tone de combustibil consumate. La acestea se adaugă și amprenta de carbon, care ar fi cu vreo 16.000 de tone mai puțin în fiecare an.

„Chiar și pasajul pe care în sfârșit, după ani de zile și bani mulți, la dna Ghica, și acolo în acea intersecție circulația e mult mai bună. Evident, cu o floare nu faci primăvară, trebuie să ai o strategie să construiești pasaje unde e necesar. (…) Noi avem proiect și primarul general ne-a blocat. A zis inițial că nu avem PUZ-uri, am venit cu PZU-uri deja de anul trecut, le-a blocat și nu vrea să le semneze.

Avem studii de trafic făcute de specialiști. Dacă am construi pasajele de la Mihai Bravu, am economisi în fiecare an peste 4 milioane de ore state inutil în trafic, peste 10.000 de tone de combustibil consumate mai puțin și amprentă de carbon cu vreo 16.000 de tone mai puțin în fiecare an”, a mai declarat Robert Negoiță.