Managerii Grupului City Grill țintesc extinderea afacerii în Transilvania

Publicat: 28 mai 2024, 14:19, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Managerii Grupului City Grill țintesc extinderea afacerii în Transilvania

Grupul Gity Grill are în strategie extinderea afacerii în Brașov și Cluj Napoca, unde vor fi deschise noi restaurate sunt brandul său, a anunțat, marți, acționarul partener, Daniel Mischie.

În propulsarea afacerii, Mischie contează pe aplicația OUT4Food, pentru implementarea căreia au fost investiți un milion de euro, și a amintit că s-au confruntat și cu probleme de administrare, în special după tragedia de la Colectiv, când au fost închise mai multe restaurante.

Într-o retrospectivă, cu ocazia marcării a 20 de ani activitate în industria ospitalității, Dragoș Petrescu, CEO City Grill, a spus că atenția managementului s-a îndreptat către retenție în numărul angajaților și educația acestora în domeniu.

Potrivit statisticilor comandate de City Grill, dintre clienții restaurantelor deținute sau administrate de grup, 70 la sută sunt turiști străini, care vizitează Centrul Vechi, iar preferințele publicului din București sunt îndreptate în proporție de 88 la sută, către bucătăria românească.

Tendințele în piața restaurantelor, în ceea ce privește obiceiul consumatorilor, arată o orientare predilectă pentru cină, cu vizite în localuri între orele 19.30-21.30.

Grupul City Grill este unul dintre jucătorii importanţi jucători de pe piaţa locală de restaurante, și administează circa 20 de localuri.

Între acestea restaurante cu tradiție, între care Caru’ cu Bere, Hanu’ Lui Manuc şi Pescăruş, pe care grupul le operează doar, cât şi de unele ale companiei, pe care le deţine, sub branduri precum City Grill şi Buongiorno

52 milioane de euro a fost cifra de afaceri estimată pentru 2023 a grupului City Grill, mai mult decât dublă faţă de 2021, şi cu 18 la sută peste cea din 2022.