Asociația Pro Infrastructură exprimă îngrijorarea cu privire la posibilitatea ca Alsim Alarko să nu reușească să finalizeze cei 10 kilometri rămași din lotul 1, între DN4 și A2, până la sfârșitul lunii iulie.
Se evidențiază că un antreprenor serios ar fi putut finaliza lucrările în 4-5 săptămâni, însă stilul lipsit de determinare al constructorului turc ridică semne de întrebare cu privire la respectarea termenului de finalizare stabilit pentru octombrie 2023.
Criticile se îndreaptă către mobilizarea slabă a constructorului, managementul haotic al lucrărilor și neconformitățile structurale existente în nodul A0-A2, care generează îngrijorări cu privire la posibilitatea de a avea o conexiune completă pe Autostrada A0 între DN6 și A2 până la sfârșitul lunii iulie.
”A0 Sud până în A2, a fi sau a nu fi în plin sezon estival. Aceasta este întrebarea: dacă Alsim Alarko va reuși sau nu să inaugureze restul de 10 kilometri ai lotului 1, între DN4 și A2, până la sfârșit de iulie, astfel încât șoferii să profite de o conexiune neîntreruptă pe A0 Sud de la DN6 până la Autostrada A2.
Iar răspunsul este foarte simplu: un antreprenor serios s-ar plictisi în 4-5 săptămâni la ce a mai rămas de făcut în teren. Însă cu stilul fără chef și fără vlagă al turcilor de la Alsim Alarko, n-ar fi exclus să ne apuce luna august!
Dar unde e graba?! Ce mai contează câteva zile sau săptămâni de întârziere pe contractul semnat în 26.08.2019 cu termen de finalizare octombrie 2023?…
„Mobilizarea” exasperantă a constructorului turc, mutatul echipelor dintr-un punct într-altul al șantierului, managementul haotic al lucrărilor și, nu în ultimul rând, bâlbele din nodul A0-A2 cu neconformități structurale care încă NU sunt rezolvate (placa de suprabetonare rămasă fără asfalt este ferfeliță, fiind momentan peticită) ne dau mari emoții că va trece și luna iulie fără o legătură completă pe Autostrada A0 între DN6 și A2.”
Sursa foto: Asociația Pro Infrastructură