Auchan atacă piața de retail cu politica de prețuri adaptată puterii de cumpărare a românilor

Publicat: 24 iun. 2024, 08:11, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Auchan atacă piața de retail cu politica de prețuri adaptată puterii de cumpărare a românilor

Retailerul Auchan a extins rețeaua ATAC Hiper Discount, cu prețuri adaptate puterii de cumpărare a populației, provocând firmele concurente Carrefour și Kaufland, prin strategii de optimizare a gamelor de produse, și reducere de prețuri în cascadă.

Un nou magazin ATAC Hiper Discount a fost deschis, la Târgu Mureș, sub sloganul ,,Jos cu prețurile”, după inaugurările din Brșov, Ploiești, și Timișoara, de lunile trecute.

,,Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare. Astfel, hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de peste 17.000 depr oduse, inclusiv o ofertă variată de produse realizate în propriile laboratoare Auchan, precum și o selecție de servicii utile”, arată retailerul, într-un comunicat.

Magazinul, care se întinde pe o suprafață de peste 6.200 de metri pătrați, are raioane specializate produse alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate.

Noul format de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out).

Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Târgu Mureș.

„Ritmul accelerat de deschideri pe formatul ATAC vine ca urmare a confirmării acestui model în rândul comunităților locale. Propunem consumatorilor – fie aceștia persoane fizice sau juridice, o soluție eficientă de discount, cu reduceri progresive pe măsură ce volumul achiziționat crește, contribuind astfel semnificativ la economisirea bugetului unei familii sau afaceri. Suntem mulțumiți de evoluția acestui format în care oferim prețuri și mai mici consumatorilor, și sperăm că și locuitorii din Târgu Mureș vor aprecia aceste avantaje”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț.

Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate.

Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

În plus, clienții magazinului ATAC Târgu Mureș au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil.

Auchan este o multinatională din Franța, cu sediul central la Lille.