BMW recheamă în service modele crossover și sedan din SUA, din cauza unor probleme tehnice la motor
BMW recheamă în service 105.558 de modele crossover şi sedan, de pe piața auto din SUA, din cauza unor probleme la motor.
BMW şi va emite și o actualizare de software pentru a rezolva problemele legate de un demaror care se poate supraîncălzi, a anunţat joi Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA), transmite Reuters.
Rechemarea afectează diverse modele, inclusiv unele modele din seria X5, X7, 3 şi 7.
„În cazul în care demarorul se defectează, încercările repetate de a porni vehiculul pot cauza supraîncălzirea motorului de pornire din cauza unei suprasarcini electrice”, a precizat NHTSA.
Potrivit autorităţii de reglementare a siguranţei auto, dealerii vor actualiza gratuit software-ul vehiculelor, urmând ca scrisorile de notificare a proprietarului să fie trimise prin poştăcel mai târziu, în septembrie.
BMW Group a înregistrat venituri în scădere, de la 74,07 miliarde de euro la 73,55 miliarde euro, iar marja înainte de taxe s-a redus de la 12,6% în prima jumătate a lui 2023 la 10,9% în semestrul unu din 2024.
În final, profitul net a înregistrat un recul de la 6,62 miliarde de euro la 5,65 miliarde de euro.
Rezultatele financiare ale grupului BMW din primul semestru al lui 2024 sunt în aceeași notă cu majoritatea companiilor din industrie: ușoară scădere a livrărilor, marje EBIT în recul și profit net sub nivelul realizat anul trecut.
Raportul financiar al grupului BMW pentru prima jumătate a lui 2024 arată o scădere de 0,1% a livrărilor către clienți, de la 1,214 milioane de unități la 1,213 milioane.
Conform oficialilor BMW Group, aceste rezultate sunt un efect al concurenței crescute, dar mai ales al problemelor de pe piața chineză și al investițiilor majore necesare conformării la cerințele autorităților.
„În ultimele câteva zile mai mulți producători de automobile și-au publicat rezultatele semestriale: O privire aruncată asupra cifrelor arată cât de diferențiată este industria noastră. Principiile de bază sunt aceleași pentru toată lumea – ceea ce arată și mai clar cât de performante sunt diferitele abordări strategice în mediul actual.
Toți cei care sunt larg diversificați culeg beneficiile. Ambițiile noastre sunt subliniate de primele șase luni – în fața vânturilor potrivnice, putem capitaliza pe forța noastră competitivă pe piață. În ultimele zece trimestre consecutive marja EBIT în segmentul automobilelor s-a situat în intervalul nostru țintă strategic de 8% – 10% sau chiar mai mult. La 10,9%, marja EBT a grupului a depășit încă o dată obiectivul nostru strategic de 10%.
Mai presus de toate, vehiculele noastre complet electrice și modelele din segmentele superioare mai scumpe rămân foarte solicitate. În opinia noastră, e-mobilitatea va continua să fie principala tehnologie de propulsie a viitorului și principalul nostru motor de creștere. Am anticipat această evoluție din timp, motiv pentru care avem unul dintre cele mai cuprinzătoare și atractive portofolii EV de pe piață în prezent. Oferim deja cel puțin un model electric în aproape fiecare segment care este relevant pentru noi”, a declarat Oliver Zipse, președinte al consiliului de conducere al BMW AG.