Soarta banilor publici: Cât costă zâmbetul Elenei Lasconi de pe blocurile patriei
De la o vreme, bucureștenii și locuitorii altor orașe din țară se întâlnesc frecvent cu zâmbetul larg al Elenei Lasconi, afișat pe panouri publicitare uriașe, amplasate în puncte strategice. Această prezență intensă în spațiul public marchează lansarea oficială a candidaturii sale la Președinția României, din partea Uniunii Salvați România (USR).
Conducerea USR a votat recent ca Elena Lasconi să-l aibă drept consultant politic pe Bob Wickers, cel care a lucrat pentru Ion Iliescu, Elțîn și pentru importanți politicieni republicani din SUA. Firma lui Wickers va costa 175.000 de euro și va mai lua încă 200.000 de euro dacă Lasconi ajunge în turul II al alegerilor prezidențiale, scrie siteul de investigație Snoop.ro, într-un articol publicat marți dimineață.
Conform informațiilor furnizate de partidul USR, campania publicitară desfășurată pentru promovarea Elenei Lasconi este una de amploare, implicând contractarea a aproape 700 de fețe de panouri publicitare în toată țara. Nota de plată pentru această operațiune se ridică la o sumă impresionantă: 1,5 milioane de euro, bani care acoperă costurile de producție, montare și chirie ale panourilor.
Banii provin din subvenția partidului. Sunt bani publici, de la buget.
Campania a început pe 24 iulie și se va desfășura până pe 8 noiembrie, dată la care începe oficial campania electorală, moment în care afișajul electoral devine interzis. Scopul acestei investiții majore, după cum explică Lucian Viziteu, coordonatorul campaniilor electorale al USR, este de a crește notorietatea candidatei lor în rândul electoratului.
„Românii trebuie să afle că doamna Lasconi este candidatul nostru la Președinție. Dorim ca această campanie să arate cine este Elena Lasconi, ce experiență profesională are și ce propune pentru România. Campania se va baza pe mesajul cine suntem noi și cine este doamna Lasconi,” a declarat Viziteu.
Citește întreg materialul pe SNOOP.