E.ON România, mesaj pentru consumatorii de energie: „Nu vă grăbiţi, puteţi schimba contractul oricând vreţi”
Directorul general al E.ON România, Manfred Paasch, a transmis un mesaj consumatorilor de energie prin care le recomandă să nu se grăbească în alegerea ofertelor pe care le pun la dispoziție furnizorii de energie.
Prin urmare, oamenii nu ar trebui să intre în panică, ci mai degrabă să nu se grăbească şi să nu decidă imediat.
„Clienţii îşi pot schimba furnizorul sau pot alege altă oferă oricând doresc, chiar şi după 30 iunie, chiar şi după această zi, pot alege oricând un alt furnizor. Şi că pot trece la un alt furnizor după 21 de zile, acestea sunt regulile. Deci nu este nevoie să ne panicăm, să ne grăbim”, a explicat directorul E.ON. pentru Agerpres.
Primul lucru pe care ar trebui să-l facă consumatorul de energie este să se uite la prima ofertă. Oferta pe care o caută trebuie să se potrivească cu consumul de care are nevoie.
„Luaţi-vă timp, nu vă grăbiţi, puteţi schimba oricând vreţi. Uitaţi-vă cu atenţie la oferte, nu vă focusaţi doar pe discount, „vă ofer 30% discount”, sună bine, dar uitaţi-vă la preţul final pentru consumatori. Uitaţi-vă la preţul final, la tot ce este inclus acolo, doar preţul final contează. Comparaţi aceleaşi lucruri, nu mere cu cireşe sau altceva, comparaţi lucrurile care pot fi comparate.
Este un avantaj pentru consumatorii noştri, ei trebuie să facă ceva, să se uite în contracte, dar trebuie să o facă. Este o parte a procesului de liberalizare, a faptului că trebuie să alegi, astfel că trebuie să compari ofertele”, a mai transmis Manfred Paasch.
Ce pot face consumatorii de energie care nu folosesc Internetul
Părinții sau bunicii care nu au Internet sau nu au știu să-l folosească au și alte mijloace de comunicare la îndemână. Pot suna la numărul pentru call-center al furnizorului respectiv ori să opteze pentru serviciul Relații cu Clienții pentru a afla mai multe informații.
Citește și: