Apă Ilfov pune accent pe îmbunătățirea infrastructurii de mediu

Publicat: 24 sept. 2024, 13:17, de Ziarul Puterea, în Advertoriale , ? cititori
Apă Ilfov pune accent pe îmbunătățirea infrastructurii de mediu
Apă Ilfov pune accent pe îmbunătățirea infrastructurii de mediu

Începând cu anul 2009, Apă Ilfov este Operatorul Regional al serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare din Județul Ilfov, prin asocierea a opt localităţi şi Consiliul Judeţean Ilfov în Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă-Ilfov.

În prezent, Apă Ilfov este Operator Regional al serviciului public de alimentare cu apă şi de canalizare în 22 localităţi din Judeţul Ilfov, respectiv Pantelimon, Bragadiru, Cornetu, Ciorogârla, Domneşti, Brăneşti, Cernica, Dobroeşti, Baloteşti, Ciolpani, Glina, Tunari, Mogoșoaia, Măgurele, Jilava, Clinceni, Moara Vlăsiei, Grădiștea, Periș, Dragomirești Vale, Vidra și Snagov.

Operatorul este constituit sub forma unei societăți comerciale, cu capital integral de stat, provenit din bugetul Unităților Administrativ Teritoriale membre ADIA – Ilfov.

În calitate de Operator Regional al serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, Apă Ilfov pune accent pe îmbunătățirea infrastructurii de mediu reprezentată de infrastructura publică de alimentare cu apă și canalizare: stații de tratare, aducțiuni, rețele de distribuție a apei potabile, stații de pompare, branşamente la consumatori, rețele de canalizare, stații de pompare ape uzate, racorduri la consumatori, stații de epurare ape uzate – proiectate şi construite conform cerinţelor de calitate impuse de Uniunea Europeană.

Apă Ilfov asigură accesul la petiționare precum și soluționarea și transmiterea în termenul legal a răspunsurilor la petiții la nivelul Apă Canal.
Orice persoană fizică sau juridică, poate solicita informații sau reclama o problemă, privind activitatea Apă Canal Ilfov, prin formularul de contact pus la dispoziția utilizatorilor pe pagina de internet a societății https://acilfov.ro/contact/ , dar și la adresa de e-mail [email protected]

Toate solicitările/reclamațiile trebuie să conțină obligatoriu datele de identificare ale solicitantului, constând în nume, prenume, adresa completă și eventual un număr de telefon pentru contact. Lipsa acestor date ne duce în imposibilitatea de a efectua verificări asupra problemei sesizate și implicit să furnizăm un răspuns.

Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor

Art. 7. – Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu
se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanței.

Tuturor solicitărilor și/sau reclamațiilor li se alocă numere de înregistrare, care sunt transmise solicitanților pe adresa de e-mail de pe care s-a primit solicitarea/reclamația.

Petițiile înregistrate sunt înaintate către compartimentele de specialitate, în funcție de obiectul acestora, care va soluționa și va redacta răspunsul în termenul legal de 30 de zile de la data înregistrării petiției, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă.

Înscrierile în audienţă se fac telefonic, la numărul 0374.205.200 sau la adresa de email [email protected], unde solicitantul va prezenta datele sale de identificare şi motivul înscrierii.

Programările vor fi confirmate telefonic sau pe email, cu privire la ora și data audienței, intervalul orar fiind doar intre orele 10:00-16:00, în fiecare zi de Marți.

CASIERII LOCALE:

  • Pantelimon- Str. Sfântul Gheorghe, nr. 5
  • Bragadiru- Şos. Alexandriei, nr. 247, Bloc D7, parter
  • Brăneşti- Str. I.C. Brătianu, nr. 27
  • Dobroeşti- Bulevardul Victor Dumitrescu, nr. 17B
  • Glina- Str. Parcului 33, (Fosta clinică veterinară)
  • Cernica- Str. Traian, nr. 10 (Primăria Cernica)