Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro în extindere

Publicat: 03 oct. 2024, 22:02, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Mediaposte Hit Mail a investit 1,5 milioane de euro în extindere

Mediaposte Hit Mail, cel mai mare integrator de servicii de marketing direct din România, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce, și logisticii proiectelor pentru industria de marketing și comunicare.

Cu o suprafață de 19.000 de metri pătrați, spațiul aflat la dispoziția companiei este cu 60% mai mare decât depozitul anterior, reflectând expansiunea continuă a Mediaposte pe piața logisticii și creșterea numărului de clienți din diverse industrii.

Proporțional cu mărirea suprafeței, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii. Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit, arată un comunicat remis, joi, redacției.

În plus față de noul depozit, o altă schimbare a avut loc la nivel de branding. Ca parte a grupului francez La Poste (Poșta Franceză), care a înregistrat o cifră de afaceri de 34,1 miliarde de euro în 2023, Mediapost Hit Mail a adăugat un „e” la sfârșitul numelui său, devenind anul acesta Mediaposte Hit Mail. Această modificare are scopul de a reflecta mai clar alinierea numelui său cu cel al La Poste.

Extinderea spațiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% și a echipei de angajați, iar Mediaposte Hit Mail estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani, datorită acestei investiții. Compania își propune să își consolideze poziția pe piața de e-commerce fulfillment și să își extindă portofoliul de clienți din diverse industrii, inclusiv în domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajări interioare, în care echipa Mediaposte Hit Mail a acumulat experiență în ultima perioadă, și care necesită echipamente și proceduri speciale.

Investiția a fost realizată într-un interval de doar patru luni, în cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investiții care va continua și în 2025-2026. Noul depozit este dotat cu facilități moderne, care permit o creștere semnificativă a capacității de procesare a comenzilor. Astfel, Mediaposte Hit Mail estimează o dublare a capacității de procesare, precum și un management îmbunătățit al stocurilor.

„Această investiție ne permite să oferim servicii de fulfillment mai eficiente și mai rapide pentru clienții noștri, contribuind la succesul lor pe o piață tot mai competitivă. Capacitatea mărită a depozitului și procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerințelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărți, produse pentru casă și îngrijire personală, printre altele. Pentru a-și menține atractivitatea și eficiența, în fața unor noi competitori puternici, mai ales din străinătate, din ce în ce mai mulți antreprenori din domeniu au înțeles că au nevoie de servicii de fulfillment la nivel de excelență, de aceea  apelează la noi”, a declarat Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail.

„Ținta eforturilor noastre nu o reprezintă doar partenerii B2B, ci și fiecare dintre cumpărătorii lor, de a căror satisfacție depinde creșterea vânzărilor clienților noștri și, implicit, business-ul Mediaposte Hit Mail”, a adăugat Marian Șeitan.

Mediaposte Hit Mail SA, companie deținută 100% de către grupul La Poste (Poșta Franceză), este prezentă pe piața românească de 27 de ani, fiind liderul pieței de marketing direct și logistică integrată în România. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 60 milioane de euro, având peste 500 de angajați, împreună cu cele 7 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria. Mediaposte Hit Mail oferă soluții integrate de logistică pentru promoții de consumatori și pentru e-commerce, soluții pentru cluburi de fidelizare, precum și soluții de comunicare multicanal (SMS, WhatsApp, email, call center), distribuție de pliante în cutiile poștale, baze de date geografice, automatizări de marketing și vouchere digitale.