Cartier se mai gândește dacă vine în România
În ultima perioadă o informație pe surse a înflăcărat imaginația bucureștenilor amatori de produse de lux. Se spunea că celebrul brand Cartier se află în căutare unei locații pentru a deschide un magazin în București.
Prin această inaugurare, în București ar fi fost desăvârșită triada alcătuită de Cartier împreună cu Hermès și Louis Vuitton.
Într-un e-mail trimis la redacție, Nathalie Beier, PR manager al diviziei Europa de Nord a Cartier, a spulberat acest vis frumos. „Până acum nu există nici un anunț oficial referitor la deschiderea unui boutique al acestei firme în București”, ne-a transmis domnia-sa.
Brandul este cunoscut de peste 150 de ani ca un comerciant de articole de lux, în special ceasuri și bijuterii. Este parte a grupului Richemont.
Cartier reprezintă o etichetă a luxului extrem, dar și a eleganței și bunului gust, peste tot în lume. Din acest motiv, magazinele sale sunt admirate, oriunde s-ar afla.
Numeroase familii celebre, inclusiv case regale din întreaga lume se numără printre clienții obișnuiți ai acestei firme.