Rareș Bogdan atac necruțător: ,,Managerul TAROM, un dobitoc, complet lovit la cap”

Publicat: 12 oct. 2024, 17:33, de George Andrei, în ACTUALITATE , ? cititori
Rareș Bogdan atac necruțător: ,,Managerul TAROM, un dobitoc, complet lovit la cap”

Eurodeputatul PNL, Rareş Bogdan, l-a numit ”dobitoc, complet lovit la cap” pe managerul companiei TAROM, Costin Iordache, care a decis să vândă slotul de Londra, unei alte companii aeriene, privind permisiunea de decolare și aterizare pe un anume aeroport, într-un interval orar.

”Să vinzi unul dintre ultimele sloturi lungi, de calitate, trebuie să fii un manager complet lovit la cap”, a acuzat Rareş Bogdan.

Compania naţională TAROM nu va mai opera zboruri către Aeroportul Heathrow – Londra, începând din 27 octombrie, întrucât sloturile orare deţinute au fost vândute către Qatar Airways. Valoarea tranzacţiei nu a fost dată publicităţii.

”Eram în aeroport la Paris, erau trei avioane spre România. Eu aveam la TAROM. Oricum, sunt supărat pe ei că au vândut ruta de Londra. Nu ştiu cine a făcut-o, un dobitoc. Să vinzi unul dintre ultimele sloturi lungi, de calitate, trebuie să fii un manager complet lovit la cap. I-am întrebat: Băi, sunteţi nebuni? E unul dintre ultimele sloturi pe care le aveţi. Aţi renunţat la Viena, la Roma mai avem de trei ori pe săptămână. Aţi renunţat la Milano, la Barcelona. Ce urmează să faceţi? Alţii se dezvoltă şi iau zboruri spre New York. A vândut Năstase în 2003 a vândut sloturile mari de Beijing şi de New York”, a criticat, vehement, Rareş Bogdan, citat de news.ro.

Compania Tarom nu va mai opera zboruri către şi dinspre Aeroportul Heathrow – Londra, începând din 27 octombrie, întrucât sloturile orare deţinute au fost vândute către Qatar Airways.

Directorul general interimar al companiei TAROM, Costin Iordache, a spus că ieşirea de pe Heathrow a fost una dintre măsurile pe care compania şi le-a asumat prin planul de restructurare, iar vânzarea sloturilor de operare este o realizare.

„Felul în care sloturile de pe Londra sunt operate din punct de vedere economic au nişte facilităţi specifice industriei, care nu permit o diminuare sau o schimbare a frecvenţelor de operare în scopul optimizării acestei rute. Concret, conform regulilor de alocare pe care le avem pe aeroportul respectiv, noi trebuie să operăm în fiecare zi către Londra, pentru că aşa a fost acordat slotul respectiv. Nu poţi să operezi doar 3 zile pe săptămână în loc de şapte. Asta înseamnă că valoarea economică a slotului va fi afectată. Londra este singurul operator sau singurul loc în care aceste sloturi au şi o valoare economică, pe care noi am încercat să o maximizăm în favoarea companiei TAROM. Asta este decizia şi a fost asumată ca parte din măsurile de restructurare”, a explicat Iordache.

În ceea ce priveşte valoarea tranzacţiei, aceasta nu a fost dată publicităţii, fiind o informaţie de natură comercială şi supusă secretului comercial între parteneri.