Sondaj: Un procent de 92 la sută dintre IMM-urile partenere Glovo și-au crescut semnificativ vânzările, de la startul colaborării

Publicat: 17 oct. 2024, 19:58, de George Andrei, în ECONOMIE , ? cititori
Sondaj: Un procent de 92 la sută dintre IMM-urile partenere Glovo și-au crescut semnificativ vânzările, de la startul colaborării

Conform unui sondaj Glovo, 92% dintre IMM-urile partenere (restaurante și retaileri) au înregistrat creșteri semnificative ale volumului mediu lunar de vânzări, de la startul colaborării cu Glovo România.

IMM-urile partenere Glovo consideră că beneficiază activ și de alte avantaje datorită relației dezvoltate cu platforma, precum: creșterea numărului de clienți și acces la instrumente digitale prin care devin mai competitivi.

,,Un sondaj desfășurat de Glovo în rândul a 200 de IMM-uri din industriile de Horeca și retail, dintre cele prezente pe platformă, relevă faptul că cea mai mare parte dintre întreprinderile mici și mijlocii ce colaborează cu platforma înregistrează beneficia concrete pentru afacerile lor. Astfel, Glovo devine un pilon important pentru aceste companii: aproximativ 25% din vânzările înregistrate de aceste IMM-uri provin de pe o astfel de platformă”, potrivit unui comunicat remis, joi, redacției.

Majoritatea partenerilor Glovo din România sunt afaceri mici și mijlocii, aceștia avândun rol major în dezvoltarea și în atingerea misiunii platformei de a oferi consumatorilor acces facil la tot ce se află în orașul lor. Glovo și-a asumat un rol important în sprijinirea IMM-urilor românești prin dezvoltarea Glovo Local, un program al cărui scop este susținerea afacerilor partenere în procesul de digitalizare prin diverse soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine – instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate.

Parteneriatul cu Glovo, oportunitate pentru mărirea bazei de clienți Glovo a devenit o parte semnificativă a business-ului pe care mulți antreprenori o iau în calcul atunci când privesc în ansamblu: 59% dintre decidenții din IMM-uri sunt de părere că un partener tehnologic îi poate sprijini în cursa pentru competitivitate, conform unui studiu anterior din 2022. În același timp, există și un alt beneficiu ca urmare a deciziei de a deveni partener Glovo: expunerea la noi clienți. 49% dintre IMM-urile prezente în platformă afirmă că și-au mărit baza de clienți noi datorită parteneriatului cu platforma digitală de livrări.

De asemenea, 8 din 10 companii au raportat un impact pozitiv în ceea ce privește cifra de afaceri anuală. În medie, una din patru vânzări înregistrate de partenerii de nivel IMM ai Glovo au loc prin intermediul acestei platforme, astfel că Glovo depune toate eforturile necesare pentru a rămâne un aliat de încredere al acestor întreprinderi.

Majoritatea partenerilor mici și mijlocii care își vând produsele prin intermediul serviciilor oferite de platforma Glovo consideră această colaborare crucială pentru succesul business-ului lor.

IMM-urile partenere Glovo consideră că beneficiază activ și de alte avantaje datorită relației dezvoltate cu platforma, precum: creșterea numărului de clienți și acces la instrumente digitale prin care devin mai competitivi.

Sondajul s-a desfăşurat în perioada mai-iunie 2024. Eşantionul a inclus un număr total de 200 de respondenți: IMM-uri din industriile de Horeca și retail din România, care livrează prin platforma Glovo.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.