Volvo a lansat C40 Recharge. Compania va deveni complet electrică până în 2030
Volvo Cars vrea să devină lider pe piața de mașini electrice premium în creștere rapidă și intenționează să devină o companie complet electrică până în 2030. Până atunci, compania intenționează să vândă doar mașini complet electrice și să elimine treptat orice mașină din portofoliul său global cu un motor cu ardere internă, inclusiv hibrizi.
Decizia sa se bazează și pe așteptarea ca legislația, precum și o extindere rapidă a infrastructurii de încărcare accesibile de înaltă calitate, să accelereze acceptarea de către consumatori a mașinilor complet electrice.
Mișcarea Volvo Cars către electrificare completă vine împreună cu un accent sporit pe vânzările online și o ofertă de consum mai completă, atractivă și mai transparentă, sub numele Care by Volvo. Toate modelele complet electrice vor fi disponibile numai online. Ambiția din 2030 reprezintă o accelerare a strategiei de electrificare a Volvo Cars, determinată de cererea puternică pentru mașinile sale electrificate din ultimii ani și de convingerea fermă că piața mașinilor cu motor cu combustie este în scădere.
„Pentru a rămâne de succes, avem nevoie de o creștere profitabilă. Deci, în loc să investim într-o afacere în scădere, alegem să investim în viitor – electric și online ”, a declarat Håkan Samuelsson, director executiv Volvo. „Ne concentrăm pe deplin să devenim lider în segmentul electric premium cu creștere rapidă.”
Volvo a lansat C40 Recharge
Volvo Cars a lansat anul trecut prima sa mașină complet electrică, XC40 Recharge, pe piețele din întreaga lume. Zilele trecute, compania a dezvăluit a doua sa mașină complet electrică, Volvo C40 Recharge, cu propulsia ce constă din două motoare electrice, unul în față și unul pe puntea spate, alimentat de o baterie de 78kWh care poate fi încărcată rapid la 80% în aproximativ 40 de minute.. Acesta oferă o autonomie anticipată de aproximativ 420 km..
În anii următori, Volvo Cars va lansa mai multe modele electrice suplimentare, cu mai multe de urmat. Deja până în 2025, își propune ca 50% din vânzările sale globale să fie compuse din mașini complet electrice, cu restul de hibrizi. Până în 2030, fiecare mașină pe care o vinde ar trebui să fie complet electrică.
„Nu există un viitor pe termen lung pentru mașinile cu motor cu ardere internă”, a declarat Henrik Green, director tehnologic al Volvo. „Suntem ferm dedicați să devenim un producător de mașini destinate exclusiv electricității și tranziția ar trebui să aibă loc până în 2030. Ne va permite să îndeplinim așteptările clienților noștri și să fim o parte a soluției atunci când vine vorba de combaterea schimbărilor climatice.”
Pentru întregul an din 2020, vânzările globale au ajuns la 661.713 mașini (705.452), o scădere de 6,2% față de 2019. Volvo Cars a fost fondată în 1927. Compania se află în proprietatea companiei Zhejiang Geely Holding din 2010.