I-auzi, una! Cum s-a prezentat România la Târgul de turism WTM Londra (VIDEO)
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a promovat România ca destinație turistică în Regatul Unit, prin participarea la Târgul internațional de turism „World Travel Market“ (WTM) de la Londra (5-7 noiembrie), dar și printr-o campanie outdoor (OOH). WTM Londra este un eveniment Business-to-Business (B2B) de referință pentru profesioniștii din domeniul turismului, România fiind prezentă la stand cu 35 de co-expozanți, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociații și federații de profil și Organizații de Management al Destinației, potrivit MEAT.
Cum s-a prezentat România la Târgul de turism WTM Londra? Nu doar cu pliante, ci și cu un fundal sonor pe măsură: dansuri populare oferite de artiștii de la Școala Populară de Arte și Meserii „Cornetti“ din Craiova.
De altfel, capitala Olteniei a fost prezentă la Târgul de turism cu principalele sale atracții: parcurile, muzeele, operele lui Constantin Brâncuși, clădirile de patrimoniu și, nu în ultimul rând evenimente ca Târgul de Crăciun, IntenCity, Festivalul Shakespeare sau Puppets Occupy Street.
În cadrul standului României, co-expozanții au la dispoziție spații dedicate pentru întâlniri B2B și o zonă de conferințe unde vor susține, pe durata celor trei zile de manifestare expozițională, prezentări despre oferta turistică locală. În plus, promovarea presupune și o campanie outdoor (OOH) desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Aceste inițiative se desfășoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, și sunt orientate către atragerea turiștilor britanici și a celor internaționali.
România la Târgul de turism WTM Londra. 250 de autobuze cu mesajul „Hop on board to România“
Simultan cu prezența la WTM Londra, România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie și o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. 250 de autobuze vor circula având un autocolant cu mesajul „Hop on board to România“.
„Campania OOH de promovare a României vizează creșterea vizibilității destinației noastre în Regatul Unit. Acțiunea se va desfășura timp de o lună, în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie. Campania acoperă 150 de autobuze în zona Greater London, estimând o expunere de 51,1% din populația londoneză și generând peste 16 milioane de impresii. În centrul Londrei, 50 de autobuze vor purta mesajul «Hop on board to Romania», impactul estimat fiind de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham și Liverpool campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel național.
Acțiunea, care poartă mesajul «Hop on board to Romania», va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomerația urbană și de audiența diversificată din aceste orașe“, se arată într-o postare a Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Ce caută turiștii britanici în România
Regatul Unit se numără printre principalele piețe de interes pentru turismul românesc. Conform estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaționale, cheltuielile urmând să atingă 90,46 miliarde de dolari, explică MEAT.
„Interesul lor față de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017 destinația noastră înregistrând cel mai mare ritm de creștere în opțiunile acestora de vacanță, cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creștere de 280% față de 2021. Trendul crescător s-a menținut și în 2023, cu o creștere de 26,5%. În general, turiștii britanici sunt atrași de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural și de oferta de city-break, precum și de conectivitatea aeriană optimizată între cele două țări“, a mai precizat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Citește și: AFIR a plătit peste 106 milioane de euro către aproape 180.000 de fermieri