Kaufland a cumpărat terenul fabricii Braiconf, care va fi relocată într-o zonă centrală a Brăilei
Operatorul de hypermarket-uri Kaufland a cumpărat, cu circa 7 milioane de euro, un teren de 10.000 mp, pe care încă funcționează fabrica Braiconf din Brăila, iar producătorul de haine va reloca sediul fabricii în centrul oraşului. Braiconf va investi 9 milioane de euro în noul sediu.
Braiconf va supune aprobării acționarilor vânzarea terenului de 10.000 mp către Kaufland România, la un preț de circa 7 milioane de euro. De asemenea, Braiconf va duce în AGA și aprobarea unei investiții în valoare de 9 milioane de euro în noul sediu al fabricii care va rămâne în Brăila, iar managementul analizează două opțiuni: renovarea unei clădiri istorice sau o construcție nouă într-o zonă din centrul orașului.
„Vremurile excepționale cer măsuri excepționale. Într-un an 2020 în care industria textilă a fost greu încercată și în care multe companii din sector fie și-au restrâns activitatea, fie au închis definitiv, Braiconf vrea să meargă mai departe și înțelege că în această industrie fie inovezi și creezi, fie închizi. Avem planuri pe termen lung care au ca scop profitabilitatea business-ului. Vrem să investim în clădiri, să avem spații de muncă frumoase, antrenante, în utilaje și echipamente, pentru a eficientiza toate procesele de producție. Decizia de a vinde terenul și actuala clădire a fabricii face parte din planul de extindere pe care ni l-am asumat în noua strategie a mărcii Braiconf și ne bucurăm de interesul pe care un jucător important precum Kaufland România l-a arătat acestei achiziții”, a spus Silviu Dumitrache, președintele Braiconf.
Noul sediu al fabricii – în zona centrală a Brăilei
Fabrica Braiconf va fi relocată în următorii doi ani, perioadă în care compania va continua producția în actualul spațiu și va construi noul sediu. După relocarea fabricii, cel mai probabil, Kaufland va deschide un hypermarket pe fosta platformă Braiconf
.„Noul sediu al fabricii Braiconf va fi tot în Brăila, în zona centrală, nu suntem interesați să relocăm producția la marginea orașului, în așa-zisele „panouri sandwich”, nu ne reprezintă. Vrem să investim în acest sector pentru a-i da o șansă, pentru a avea proiecte care să antreneze echipa, dar și să asigure o marjă corectă pentru o mai bună remunerație a colectivului. Astfel, prin noua strategie Braiconf, ne propunem un proiect frumos în primul rând și un proiect profitabil în același timp, de care să ne bucurăm și care să aibă stabilitate în timp, pe termen lung și foarte lung”, a susţinut preşedintele Braiconf.
Braiconf și-a închis recent magazinele din mall-uri la nivel național.