SALROM inovează în turismul „sărat”. Vine cu conceptul „Cafeaua la Sare” în salinele României

Publicat: 07 nov. 2024, 20:21, de Ziarul Puterea, în ECONOMIE , ? cititori
SALROM inovează în turismul „sărat”. Vine cu conceptul „Cafeaua la Sare” în salinele României
Brandul SALROM, Cafeaua la Sare

Rebrandingul SALROM reprezintă 0 experiență unică pentru vizitatori, după cum menționează unul dintre oficialii companiei, care precizează că, în cazul în care conceptul „Cafeaua la Sare” va avea succes în subteran, el va fi adus și la „suprafață”.

Societatea Națională a Sării – SALROM, împreună cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, a lansat un proiect inedit de rebranding la Salina Slănic, sub conceptul „Cafeaua la Sare by SALROM”. Prin această inițiativă, SALROM își propune să transforme salinele din România, precum cele de la Ocnele Mari, Praid, Târgu Ocna și Cacica, în destinații turistice speciale, oferind vizitatorilor o experiență multisenzorială cu adevărat inovatoare.

„Cafeaua la Sare” – o aromă unică în peisajul salinelor SALROM

Conceptul introduce un mod special de preparare a cafelei, aceasta fiind încălzită într-un ibric de aramă plasat într-un recipient cu sare. Astfel, băutura capătă o savoare distinctă, ce reflectă specificul salinelor românești.

Cafeaua la Sare

Cafeaua la Sare. Foto: SALROM

Ministrul Economiei, Radu Oprea, a inaugurat acest concept la Salina Slănic, menționând că „prin idei inovatoare precum Cafea la Sare, dorim să impulsionăm turismul din saline și să oferim turiștilor o experiență unică, cu potențial de atracție internațională”.

Modernizarea salinelor: echipamente avansate pentru exploatarea sării

În paralel, SALROM a investit în retehnologizarea echipamentelor, instalând la Slănic a doua combină minieră de mari dimensiuni, marca Sandvik, capabilă să extragă până la 350.000 de tone anual.

„Această investiție subliniază angajamentul SALROM pentru creșterea capacității de exploatare și pentru modernizarea întregii industrii salinare din România”.

SALROM, unicul producător de sare din România, a fost fondat în 1997, prin reorganizarea Regiei Autonome a Sării București, și operează în prezent prin șapte sucursale în țară. Compania este deținută în proporție de 51% de statul român, prin Ministerul Economiei, și 49% de Fondul Proprietatea. Conform surselor guvernamentale, listarea companiei pe bursă este așteptată în primul trimestru din 2025, ca parte a angajamentului statului de a lista trei companii din portofoliu în cadrul PNRR, ceea ce ar putea aduce noi oportunități de dezvoltare economică și investiții în sectorul sării.