„În platforma noastră, mai mulți selleri pot vinde același produs, iar afișarea tuturor ofertelor pe pagina produsului încurajează concurența între aceștia. Astfel, clienții pot alege varianta cea mai avantajoasă”, au declarat reprezentanții care se ocupă de comunicare și PR pentru eMAG. Aceștia au subliniat și că reducerile sunt aplicate în conformitate cu legislația, care cere ca discounturile să fie calculate raportându-se la cel mai mic preț practicat de fiecare seller în ultimele 30 de zile.
O situație concretă este legată de un produs aflat în oferta de Black Friday, comercializat acum de eMAG la prețul de 159,99 lei. Reprezentanții eMAG au explicat că în data de 4 noiembrie produsul a fost vândut de alți selleri care au epuizat stocul, iar prețul redus de Black Friday se raportează la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile la nivelul sellerului eMAG, adică 199,99 lei.
Reprezentanții eMAG îndeamnă consumatorii să verifice cu atenție ofertele și să profite de competiția între selleri, asigurându-i că fiecare discount este aplicat cu respectarea deplină a reglementărilor.
Citește și: eMAG a dat marea lovitură de Black Friday. Printre vânzări, 6,1 kg aur și 47 de tone de carne de porc