Retailerul scandinav care vrea să cucerească definitiv piața din România
JYSK este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail de mobilier și produse pentru casă din țara noastră. Pentru a-și consolida poziția față de concurență, compania scandinavă are planuri mari pentru acest an. Astfel, numai în lunile februarie și martie JYSK va deschide patru noi magazine în țara noastră.
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, având peste 3.400 de magazine, în 48 de țări. Compania daneză a intrat pe piața din România în anul 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. De atunci, retailerul scandinav a cunoscut o expansiune tot mai mare, devenind unul dintre principalii jucători de pe piața românească de mobilier și produse pentru casă.
JYSK vrea să-și continue expansiunea în România, astfel că și-a stabilit ca obiectiv deschiderea a aproximativ 15 magazine pe an. Planul companiei este să ajungă la o rețea formată din 200 de magazine în țara noastră. În lunile februarie și martie, JYSK va deschide patru noi magazine, ajungând astfel la 150 de unități în România.
„Pentru 2025 avem mai multe proiecte noi aflate în diferite stadii, iar magazinele pentru care avem deja o dată de deschidere se află în Târgu Frumos, Tecuci, Caracal și Constanța. Acestea se vor deschide în lunile februarie și martie. Odată cu deschiderea noului magazin JYSK din Constanța vom atinge și o bornă importantă, cea de 150 de magazine în România inclusiv magazinul online, moment pe care îl vom marca printr-o campanie specială”, a declarat, pentru Profit.ro, Alex Bratu, Country Director JYSK România și Bulgaria.
În anul financiar 2022 – 2023, JYSK a raportat în țara noastră o cifră de afaceri de 1 miliard de lei și un profit de 144,2 milioane lei, ambii indicatori fiind mai mari cu 19% față de precedentul an fiscal.
Cum inflația a crescut tot mai mult în ultimii ani, cumpărătorii din țara noastră au la dispoziție mai puțini bani și sunt mai atenți cu cheltuielile lor. În acest context, JYSK s-a axat pe menținerea unor prețuri accesibile și pe extinderea gamei de produse „Zilnic Preț Mic”.
„Ultimii ani au fost marcați de incertitudini și evenimente neprevăzute, însă JYSK a reușit chiar și în contextul pandemic și post-pandemic să își continue planurile de expansiune și să își atingă obiectivele. De aceea, suntem încrezători în modelul nostru de business, care ne ajută să ne adaptăm rapid la schimbări, și credem că JYSK va avea în continuare o evoluție pozitivă în România”, a mai spus Alex Bratu.