Primăria Craiova alocă 617.300 lei pentru concertele din Târgul de Paște
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/02/targ-de-paste2.jpg)
Primăria Craiova dă 617.300 lei pentru organizare evenimente culturale în cadrul Târgului de Paşte organizat în Bănie, în perioada 11 aprilie- 1 mai.
Evenimentele se desfăşoară în Parcul Nicolae Romanescu, iar suma pe care primăria o va cheltui se cifrează la 617.300 lei.
„Organizarea Târgului de Paşte este foarte importantă, mai ales în contextul succesului Târgului de Crăciun, prin: continuitate și consolidare brand de oraş, impact economic pozitiv, valoare culturală şi identitate locală. Tema ediției din anul 2025 pentru Târgul de Paște din Craiova este Carnavalul Primăverii. Organizarea de evenimente culturale în cadrul Târgului de Paşte reprezintă o alternativă pentru activități recreative, evenimentele fiind dedicate întregii familii, iar tematica este foarte variantă – acoperind astfel o gamă largă de gusturi, într-un spațiu de socializare festiv, unde comunitatea şi turiştii se pot reuni în mod plăcut”, se arată în caietul de sarcini postat pe site-ul Primăriei Craiova.
Tema ediției din acest an este „Carnavalul Primăverii“, iar primăria își propune să creeze o atmosferă de poveste, plină de culoare, tradiții și lumină, în care vizitatorii să se poată bucura de produse inedite, autentice și experiențe de neuitat.
La Târgul de Paște de la Craiova nu sunt acceptate orice fel de produse. Primăria a întocmit o listă cu categoriile de produse care vor putea fi vândute în târg. Este vorba de produse tradiționale specifice sărbătorilor pascale, preparate culinare, produse apicole, produse din lavandă, produse artizanale, obiecte handmade realizate de meșteri populari sau artiști plastici, suveniruri cu tematică locală, decorațiuni florale, dulciuri și băuturi, jucării tematice și decorațiuni pascale și de primăvară etc.
La ediția din acest an a Târgului de Paște, vor avea prioritate, la selecție, și produse care să se încadreze în tematica evenimentului – „Carnavalul Primăverii”, anunță primăria. În 2024, tematica Târgului de Paște a fost povestea „Alice în Țara Minunilor“. Înscrierile se pot face până la data de 10 martie 2025.
Ce artişti vor cânta
Potrivit caietului de sarcini, următorii artişti sunt doriţi de municipalitatea craioveană:
12 aprilie – Bogdan Uță Band, prestație cu durata de 60 minute;
13 aprilie-THEO ROSE, orele 19:00, prestație cu durata de 50 minute;
13 aprilie – DJ EMIL SAFTA, prestație cu durata de 120 minute;
20 aprilie – DAMIAN DRĂGHICI & BROTHERS, orele 20:00, prestație cu durata de 60 minute;
20 aprilie – DJ CAMIL, prestație cu durata de 120 minute;
21 aprilie-FELI, orele 20:00, prestație cu durata de 50 minute;
25 aprilie – DJ DOBRE, prestație cu durata de 60 minute;
27 aprilie – MC Dorin Band, prestație cu durata de 60 minute;
1 mai-ANDIA, orele 20:00, prestație cu durata de 60 minute;
1 mai – Mash Up, prestație cu durata de 60 minute;
MC Tom Crîngureanu – zilele 11, 13, 20, 21 aprilie și 1 mai.
Craiova a înregistrat un mare succes şi cu Târgul de Crăciun. Zeci de autocare din țară, dar și din Bulgaria, Serbia sau Republica Moldova au venit în fiecare weekend în Bănie, iar turiștii au vizitat nu doar Târgul de Crăciun, ci și muzeele sau Parcul Romanescu. Circa 200.000 de vizitatori s-au înregistrat în fiecare weekend la Craiova, cea mai mare afluență din ultimii ani.