Metro a ajuns la 1.470 de magazine în franciză LaDoiPași
Metro Cash&Carry a continuat să dezvolte rețeaua de francize LaDoiPași, în ciuda contextului economic dificil cauzat de pandemia Covid 19. Astfel, anul trecut a reușit să atragă sub brandul LaDoiPași un total de 360 de noi antreprenori independenți, și numără în prezent peste 1,470 de unități LaDoiPași în toată țara.
Rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns la finalul anului trecut la un total de 1.400 de magazine și confirmă obiectivul de 2.000 de magazine de proximitate care operează sub umbrela francizei LaDoiPași, până în anul 2023.
„2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea, a fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPasi, să găsim soluții pentru a trece cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabiliatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte. Am deschis un număr record de magazine în plină pandemie, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail, condusă de Irinel Popescu, Directorul de Retail al METRO Cash & Carry. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și a atingerii ambițiilor comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General Metro Cash & Carry România.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, Metro Cash & Carry România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban cât și rural.
Franciza e una dintre sursele de creștere ale Metro în România
„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cat mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail Metro Cash&Carry România.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1,470 de magazine la nivel național. În prezent. Metro operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial.