Noua campanie de comunicare de la Pepsi Max. De ce a fost ales Pinocchio
Noua campanie marca Pepsi este construită în jurul atributelor diferențiatoare ale Pepsi Max, produs din categoria no-sugar. Dar, pentru a iustra mai bine acest lucru, compania a ales un personaj neașteptat.
Astfel, saltul creativ este făcut prin folosirea personajului Pinocchio, care gustă un Pepsi Max. Interogat fiind, singurul adevăr pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.
“Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, spune Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania.
Pentru un stil de viață light
Interesul pentru produsele low-sugar și sugar-free/no-sugar este tot mai accentuat în ultimii ani, în mod special pe piețele emergente, acolo unde trendurile în materie de consum sunt influențate într-o mare măsură de canalele media digitale.
Consumatorii care optează pentru aceste variante sunt caracterizați de un stil de viață light, relaxat, dar totodată responsabil și își doresc să poată savura în continuare produse cu un gust la fel de bun.