Românii de la Bitdefender l-au adus pe americanul Matthew Selheimer ca vicepreşedinte al echipei globale de marketing
Producătorul român de soluţii de securitate informatică Bitdefender, fondat de Florin Talpeș, l-a numit pe americanul Matthew Selheimer în funcţia de vicepreşedinte al echipei globale de marketing a diviziei de soluţii pentru business.
În noua sa funcţie, Selheimer va fi responsabil de creşterea notorietăţii produselor Bitdefender destinate companiilor, în contextul cererii crescânde pentru soluţii de prevenţie, detecţie şi răspuns la incidente de securitate cibernetică.
„Sunt încântat să mă alătur echipei Bitdefender într-un moment important pentru istoria companiei. Creşterea accelerată a Bitdefender în piaţa securităţii pentru mediul de afaceri e stimulată de o abilitate unică de a aduce laolaltă tehnologia de prevenţie recunoscută global şi un portofoliu de produse destinat întregului spectru de nevoi ale organizaţiilor. Voi contribui cu toată expertiza la conturarea strategiilor care ajută companiile să devină şi mai reziliente în faţa riscurilor de zi cu zi”, a declarat Matthew Selheimer.
Noul vicepreşedinte al echipei globale de marketing a diviziei de soluţii pentru business Bitdefender a lucrat, anterior, pentru companii precum: Alert Logic, BMC Software, Deloitte & Touche şi Informatica. Recent, a condus echipa de marketing a companiei PAS, un lider în securitatea cibernetică pentru sectorul industrial, unde a contribuit la achiziţia firmei de către Hexagon AB.
Bitdefender este o companie de securitate informatică cu activitate la nivel global, care furnizează soluţii revoluţionare de protecţie împotriva ameninţărilor complexe către 500 de milioane de utilizatori din peste 150 de ţări. Laboratoarele Bitdefender descoperă 400 de noi ameninţări informatice în fiecare minut şi monitorizează 30 de miliarde de ameninţări zilnic.