Care hipermarket sărbătorește 20 de ani în România
Selgros Cash&Carry sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România. Pentru a marca această aniversare, Selgros a demarat o campanie media.
Selgros a deschis primul magazin la Brașov în mai 2001. Rețeaua s-a extins an de an, ajungând în prezent la 23 de magazine în cele mai importante orașe din România. Compania are 4.500 de angajați la nivel național și face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 91 de magazine (43 în Germania, 23 în România, 17 în Polonia și 11 în Rusia).
În 2021, peste 2,1 milioane de români – persoane fizice sau juridice – dețin un card activ Selgros, care le permite accesul la o gamă largă de oferte speciale și un sortiment de peste 50.000 de articole, provenind de la peste 1.000 de furnizori care își dezvoltă afacerile în parteneriat cu firma.
„Aș vrea să mulțumesc tuturor celor care au făcut ca Selgros să fie renumit pentru calitatea produselor și serviciilor sale, de la clienți, la angajați, furnizori și parteneri. Ultimii 20 de ani ne-au confirmat că pasiunea face diferența și că decizia de a pune satisfacția clienților pe primul loc a fost una corectă, care ne-a sprijinit în consolidarea poziției de jucător major pe piața românească de retail., a declarat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.
Ani de pasiune
Selgros marchează momentul aniversar printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane de lei. Tombola Selgros 20 de ani de pasiune se desfășoară pe parcursul a cinci săptămâni în cele 23 magazine din țară și se adresează tuturor cumpărătorilor, de la consumatori finali, la revânzători, profesioniști HoReCa, firme sau mici antreprenori.
Clienții sunt așteptați în perioada 3 mai – 6 iunie în magazinele Selgros, unde au șansa de a câștiga săptămânal unul dintre cele 800 de premii în valoare de 500 de lei sau unul dintre cele 8 premii în valoare de 5.000 de lei.