Mișcarea efectuată de Twitter pentru a-şi consolida opţiunea cu abonament
Twitter a achiziţionat Scroll, o aplicaţie de ştiri fără publicitate, pentru a-şi consolida opţiunea cu abonament, pe care reţeaua de socializare doreşte să o lanseze în viitorul apropiat, precum şi pentru a participa astfel la finanţarea jurnalismului.
Anunțul a fost făcut de către reprezentanţii Twitter, fără să precizeze însă valoarea tranzacţiei, potrivit AFP. „Scroll a construit o modalitate de lectură a articolelor fără publicitate şi fără acele pop-up care poluează spaţiul online”, a explicat Mike Park, vicepreşedintele Twitter, într-un comunicat online.
„În paralel, publicaţiile care colaborează cu Scroll pot să obţină mai multe venituri decât ar primi graţie spaţiilor publicitare tradiţionale. Este un internet mai bun pentru cititori şi pentru autori”, a adăugat el.
Navigare fără linkuri intempestive
Abonaţii pot să acceseze diverse site-uri de ştiri, precum The Atlantic şi USA Today, pentru a beneficia de o navigare online „fără reclame, nici cookie-uri sau link-uri intempestive”, au precizat reprezentanţii aplicaţiei Scroll. Site-urile de ştiri primesc bani şi beneficiază în acelaşi timp de o creştere a traficului lor online.
În cadrul Twitter, acest serviciu va deveni elementul central al serviciului său pe bază de abonament, aflat în prezent în etapa de dezvoltare.