Penny va investi peste un miliard de euro în România până în 2029
Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creștere cu 54% comparativ cu anul anterior și intenționează să investească peste un miliard de euro până în 2029, în extinderea rețelei sale, până la 619 magazine și 6 centre logistice.
Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în țară și construcția celui de-al patrulea depozit, la Filiași, județul Dolj. Totodată, Penny urmărește remodelarea a 100 de magazine în 2021 și a întregii rețele de magazine până în 2022.
În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, continuându-și planurile de expansiune. Retailerul a deschis 20 de magazine, încheind anul cu un total de 276 de magazine.
Penny a intrat pe piața din România în anul 2005 cu o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, compania vrea să sprijine producătorii locali și să încheie parteneriate pe termen lung cu aceștia, astfel încât, în următorii 3 ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat și procesat intermediar integral în România.