Dacia a dezvoltat modelul electric Spring din Renault Kwid, mașină destinată pieței indiene
Dacia Spring a fost dezvoltat din Renault Kwid, un minicar cu motor cu combustie internă destinat pieței indiene, dar vândut și în Brazilia. Mașina a fost construită pentru drumurile dure din India, iar Dacia descrie Spring ca având un stil off-road.
Modelul electric al lui Kwid, Renault Okay-ZE, a fost prezentat la salonul auto din Paris din 2018 și a fost lansat în China în 2019. Renault Okay-ZE a fost transformat Spring după omologarea europeană și variațiile continuă să fie oferite în China sub diferite nume de model .
Rivalii full-electric cu preț redus sunt Renault Twingo și Good ForFour EQ și trei modele ale grupului Volkswagen: Seat Mii Electrical, Skoda Citigo e-iV și VW e-Up.
Dacia Spring este oferită în trei variante: Enterprise, orientată spre flote de închiriere pe termen scurt și clienți enterprise; un model destinat consumatorilor personali cu două game de finisaje; și un model de marfă fără scaune în spate, oferit ca mașină comercială ușoară.
Livrările modelului de întreprindere au început deja, lanțul francez E. LeClerc comandând 3.000 de vehicule de închiriat.
Primul model electric al Dacia a stârnit interes pe piață, iar 4.000 de clienți au înregistrat precomenzi pe site-ul dedicat în primele 48 de ore de la lansarea vânzării modelului Dacia Spring.
Dacia a deschis configuratorul și site-ul dedicat precomenzilor pentru primul model electric al mărcii de la Mioveni în weekendul 20-21 martie. Dacia Spring a adunat 4.000 de precomenzi, iar site-ul a fost accesat de peste 10.000 de ori.