Senat: Propunerea legislativă pentru aprobarea obiectivului de investiţii Autostrada A7, adoptată
Senatul a aprobat propunerea legislativă pentru aprobarea obiectivului de investiții privind dezvoltarea infrastructurii rutiere „Autostrada A7- Siret- Suceava- Dolshca- Pașcani- Bacău- Focșani- Buzău- Ploiești- București”.
Obiectivul de investiții al A7 se finanțează de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual pentru acest scop, din credite externe și din fonduri europene. Termenul de execuție este de trei ani, de la data intrării în vigoare a legii, respectiv începând cu data de 1.01.2022. Ministerul Transporturilor este responsabil pentru coordonarea realizării acestei autostrăzi.
După legile pentru construcția A8- Autostrada Unirii si Autostrăzii Bacău- Brașov, politicienii din România se folosesc de un nou tertip pentru a da senzația că fac ceva pentru infrastructura din Moldova. Ca și legile precedente, legea pentru construcția A7- Autostrada Moldova, avansează termene nerealiste și nu prevede niciun fel de sancțiune, în cazul in care nu este respectată.
Practic este un demers fără substanță, care nu contribuie cu nimic la constructia reala a acestui obiectiv. Pentru a putea fi construite cu adevărat aceste autostrazi, CNAIR trebuie mobilizată și eficientizata.
Tot pentru a avea succes construcția infrastructurii de mare viteză din România, clasa politica ar trebui să se abțină sa se joace cu aceste proiecte si sa le folosească pentru imaginea unui partid sau al altuia.