Bicicleta lui Iohannis cam „sabotează” creșterea economică a lui Cîțu
La începutul lunii iunie, președintele Klaus Iohannis a făcut o nouă „buclă” de imagine pedalând prin Herestrău alături de „ciufulitul” primar al Capitalei, Nicușor Dan și de „ursulețul” UDMR din fruntea Mediului, Barna Tanczos.
Era ziua mondială a bicicletei și șeful statului a ținut morțiș să ne anunțe că „mersul pe bicicletă este sănătos” și „nu toată lumea vrea să meargă cu mașina”.
În același timp ne-a recomandat că să folosim cât mai des mersul pe bicicletă, cerând autorităților „să faciliteze dezvoltarea de drumuri, piste pentru cei care merg pe bicicletă”, adică „trebuie să redăm orașele înapoi oamenilor”.
Dar este posibil ca șeful statului să-l fi plagiat puțin pe Albert Einstein care spunea că „Viaţa e ca mersul pe bicicletă: ca să îţi menţii echilibrul, trebuie să te mişti în permanenţă”.
Numai că mesajul lui Iohannis de a merge mai des cu bicicleta poate fi interpretat și ca un afront la adresa dezvoltării și creșterii economice trâmbițate de premierul Florin Cîțu sau chiar sabotaj.
De ce? Foarte simplu. Pentru că cei care merg cu bicicleta pot fi considerați un dezastru pentru economia României, fiindcă biciclistul nu-și cumpără mașină și nu economisește bani pentru a-și cumpăra una, adică nu cumpără motorină sau benzină, dar nici nu plătește pentru repararea și întreținerea mașinii.
Mai mult, biciclistul nu plătește parcarea și nici polițe de asigurare. El n-are nevoie de străzi și autostrăzi cu mai multe benzi, dar nici nu produce accidente majore. De regulă, biciclistul nu suferă de obezitate și, ca atare, nu prea cumpără medicamente și nici nu se cam duce pe la doctor ori la spital.
Biciclistul poate fi considerat un „sabotor” al economiei pentru că el nu contribuie cu mai nimic la PIB-ul țării. Așadar, prin mesajele că „mersul pe bicicletă este sănătos” și „nu toată lumea vrea să meargă cu mașina”, Klaus Iohannis a cam tăiat elanul lui Cîțu care pedalează pe faptul că „în 2021, creșterea economică de care vor beneficia toți românii, o să fie peste toate estimările de la începutul anului”.
Numai că, mersul pe jos poate fi chiar mai rău decât mersul pe bicicletă pentru că pietonii nici măcar biciclete nu-și cumpără!