CNAIR: Opt oferte depuse pentru proiectarea şi execuţia loturilor 1 şi 2 din Centura Sud Bucureşti, între A1 şi DN5
Un număr de opt ofertanţi s-au înscris pentru procedura de atribuire a contractului proiectare şi execuţie „Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între Al (km 55+520) şi DN 5 (km 40+000)”, a anunţat, luni, într-un comunicat de presă, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Conform sursei citate, pentru lotul 1 al centurii rutiere a municipiului Bucureşti Sud, între Al (km 55+520) şi km 54+700 (inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765), până la termenul limită au depus oferte compania Maristar Com şi Asocierea SC IBB-HIB România SRL – IBB-Haus-Und Industriebau GMBH (Turcia).
De asemenea, pentru lotul 2, între km 54+700 şi DN5 (km 40+000), lista ofertanţilor cuprinde: Asocierea Straco Holding SRL (lider) – Tancrad SRL – Cosedil Spa; Asocierea Drum Asfalt SRL (lider) – SC OPR Asfalt SRL (asociat 1) – Obras Publicas Y Ragadios SA (asociat 2) – Ilgaz Insaat Ticaret AS (asociat 3); Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS (Turcia); Asocierea Dogus Insaat Ve Ticaret AS – Electrogrup SA; Asocierea Rizzani de Eccher S.p.a. (lider) – SC Mavgo Holding SRL (asociat); Trace Group Hold.
CNAIR menţionează faptul că analiza ofertelor va fi efectuată de Comisia de Evaluare, în conformitate cu prevederile documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.
Lucrările de pe lotul 1 au o valoare estimată cuprinsă între 31,509 milioane de lei şi 37,421 milioane de lei (fără TVA), iar pentru lotul 2 sumele sunt cuprinse între 638,946 milioane de lei şi 758,901 milioane de lei (fără TVA).
Ofertele pentru Lotul 1 și Lotul 2
LOT 1. Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765. Valoarea estimată fără TVA : 31.508.631,97 – 37.421.008,81 lei.
Ofertanți:
1. S.C. MARISTAR COM S.R.L
2. ASOCIEREA SC IBB-HIB ROMANIA S.R.L. – IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Turcia)
LOT 2. Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 și DN5 (km 40+000). Valoarea estimată fără TVA – 638.945.656,53 și 758.901.258,09 lei.
Ofertanți:
1. Asocierea: STRACO HOLDING S.R.L (lider) – TANCRAD S.R.L – COSEDIL SPA
2. Asocierea DRUM ASFALT S.R.L. (lider) – S.C. OPR ASFALT S.R.L. (asociat 1) – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. (asociat 2) – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. (asociat 3)
3. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S (Turcia)
4. Asocierea DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. – ELECTROGRUP S.A.
5. Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.p.a. (lider) – S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat)-
6. Trace Group Hold
Obiectivul de investiție conține următoarele principale lucrări, potrivit CNAIR:
- Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi.
- Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18.
- Intersecție Centura București, km 47+040, existent – DC20 (Vârteju) și Cazarma Măgurele, km 46+040, care presupune realizarea unui sens giratoriu.
- Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6
Conform datelor din SEAP, valoarea totală estimată pentru cele două loturi este de circa 796 milioane de lei. Data limită de depunere a ofertelor este 04 martie 2021.
Durata contractului pentru Lotul 1 este de 79 luni si cuprinde: 9 luni perioada de proiectare, 10 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.
Durata contractului pentru Lotul 2 este de 96 luni si cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor.
Conform datelor din caietul de sarcini, Șoseaua de Centură va fi modernizată la patru benzi după următorul profil:
– Lățimea platformei: 17,9 m
– Lățimea platformei carosabile: 4 X 3,5m
– Lățimea zonei mediane: 1,6m
– Efect optic de bordură: 2 x 0,4m
– Trotuar partea stângă: 1,5m
Pe lângă lărgirea șoselei și realizarea unei parcări de lungă durată, proiectul prevede practic realizarea a trei intersecții denivelate prin coborârea centurii cu patru benzi pe sub giratorii la nivel realizate la intersecțiile cu DN6 (Bragadiru), DN5 (Giurgiu) și DC18 (Măgurele).
Intersecția DNCB cu DN6:
Intersecție Centura București, km 49+000, existent – DN6 (Alexandria) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii și pasaj suprateran existent pe DN6.
Intersecția DNCB cu DC18:
Intersecție Centura București, km 44+700, existent – DC18 (Măgurele) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran pe Centura București, amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe DC18.
Intersecția DNCB cu DN5:
Intersecția Centura București, km 40 + 550, existent – DN5 (Giurgiu) – realizarea unui nod rutier amenajat pe 3 nivele care conține pasajul subteran existent pe DN5; amenajare bretele de viraj la dreapta și sensuri giratorii; pasaj suprateran pe Centura București amenajat la 4 benzi.