TikTok depăşeşte YouTube la timpul mediu de utilizare în SUA și Marea Britanie
Utilizatorii de aplicaţii din Marea Britanie şi SUA petrec mai mult timp pe TikTok decât pe YouTube, informează BBC.
App Annie a caracterizat TikTok-ul ca fiind un fenomen mondial care a „răsturnat mediul social şi online”.
Cu toate acestea, YouTube are aproximativ două miliarde de utilizatori lunari, în timp ce cele mai recente date sugerează că TikTok avea aproximativ 700 de milioane de utilizatori la mijlocul anului 2020.
YouTube este una dintre cele mai utilizate aplicaţii la nivel mondial, având un public masiv format din toate categoriile de vârstă. Conţinutul său „pur şi simplu ajunge la toţi cei care sunt online”.
Totuşi, raportul oferit de App Annie a ilustrat doar traficul de pe telefoanele Android. Nici datele din China, ţara în care TikTok este o aplicaţie majoră, nu au fost incluse în raport.
Datele arată că, în Marea Britanie, TikTok a depăşit YouTube în iunie 2020 şi şi-a menţinut poziţia de conducere încă de atunci. În SUA, TikTok şi YouTube au făcut succesiv schimb de locuri în topul celor mai utilizate aplicaţii la nivel naţional.
Dintre toate aplicaţiile de socializare, comunicare şi divertisment, TikTok este cea mai descărcată platformă la nivel mondial din 2020. Totodată, aplicaţia concurează cu YouTube pentru primul loc în ceea ce priveşte cheltuielile consumatorilor de anul trecut.
Raportul App Annie sugerează că aplicaţiile cu streaming live – inclusiv TikTok – alimentează o creştere a banilor cheltuiţi pentru creatorii de conţinut.